Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 31 Disember 2012

INI AZAM TAHUN BARU KITA




SELAMAT TINGGAL 2012
SELAMAT DATANG 12 JANUARI


----

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

dah lima tahun azam ni tak terlaksana.....asik asik miss je...yelah..time FRU tembak gas aku asik dibelakang je..kalau tak lari kena pijak kang...kali ni 12 jan aku nak duduk depan pulak..kalau FRU datang dari belakang..aku pijak je kepala kepala pendemo tu untuk kearah FRU tu...bukan apa...aku nak sangat bungkus bom asap tu dengan plastik sampah...pas tu naik motor bawa pulang....dan teringin sangat aku nak baling balik bom asap tu kat FRU balik....ishhhh...bila lah tercapai azam aku ni.....12 jan ni kot.........itu pun kalau mereka shott bom asap....

ABU MOHAMED DANIAL berkata...

Karangan UPSR : Azam yahun baru saya.

Tahun depan ialah tahun 2013. Saya sudah menyediakan azam baru kepada tahun ini. Azam tahun baru saya ialah berusaha mencapai impian saya supaya tercapai. Impian saya ialah melihat BeNd ditewaskan pada pilihan raya ke tigabelas ini. Dengan cara ini maka pekatan rakyat dapat mengambil pemerintahan pusat di puterajaya.

Saya juga berazam membantu ayah saya supaya mengundi pakatan rakyat. Kata cikgu saya, kalau ayah saya dan emak saya mengundi pakatan rakyat, harta rakyat akan dapat diselamatkan. Kata ayah saya, kalau pekatan rakyat menang, ayah saya akan membeli sebuah SUV baru kerana harganya lebih murah. Kalau ada SUV, ayah akan mengajak kami sekeluarga melancong ke Pulau Pinang yang indah kerana harga minyak sudah turun.

Saya juga berazam belajar sungguh-sungguh supaya dapat menjadi peguam atau hakim yang terkenal. Saya akan mendakwa orang-orang yang makan rasuah tak kira orang biasa atau pemimpin dan bekas pemimpin. Saya akan masukkan pemimpin yang rasuah masuk ke dalam penjara di sungai Buluh. Saya akan memerintahkan supaya mereka yang rasuah makan nasi putih dengan ikan masin sahaja.

Itulah cita-cita dan azam baru saya pada tahun 2013 ini. Azam baru saya ini sangat baik. Sekelian terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Azam tahun 2013 pastikan mat monggol dan logo 1Malaysia pi mampoosssss...sakit mata tengok iklan mat monggol.Penyamun tarbus..Keh..Keh..keh...