Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 31 Disember 2012

SEDIH DAN PILU - SAMBUTAN KERUSI YANG HANGAT



GAMBAR SEDIH TAHUN 2012
GAMBAR PILU SEPANJANG ZAMAN
 LAGI MENYEDIHKAN
LAGI PILU
PROGRAM GEROMBOLAN
TAKUT LAGI MENAKUTKAN




Dengan persiapan yang sangat hebat, Dengan bunyi gegak gempita diseluruh alam, Dengan kecanggihan Audio yang mengancam jiwa ( jika takde Ilmu mau cair dengar) .. Selepas dipasang banner dan bendera hampir di seluruh Bandar Tun Razak, Akhirnya Ceramah Ulama Muda UMNO Fathul Bari mencatat rekod kehadiran yang sangat2 ramai,sehinggakan beberapa khemah yang dinaikkan terpisah dari pentas ceramah.. Hebat2.. Hebat Macam ni je..?? Kui Kui Kui
 




-------

21 ulasan:

notoumno berkata...

nape tak masuk dalam berita tv3suku..puas teman nunggu nak dengar ceramah ularsemak nie...

Tanpa Nama berkata...

Layan youjizz pun dapat jugak skill baru.... Kahkahkah.....

nshinah berkata...

Orang datang dengar Azhar Idrus sebab nak dengar lawak beliau.

Orang Melayu suka hiburan.
Kalau pasal nak dengar lawak dan digabung dengan kata-kata kutuk-mengutuk...memang kombinasi hiburan yang amat menyeronokkan.
Anak kecil tak faham ayat pun nak datang.
Betul?

Datang semata-mata untuk dapat ILMU...semata-mata kerana ALLAH TAALA....boleh kira dengan jari.

Bahasa dan kehalusan pertuturan dna pengisian ucapan Ustaz Fathul bari berbanding dengan U.Azhar Idrus...hmm...berbeza sekali.

Tidak perlu saya tambah....seperti peribahasa Melayu......bagai langit dengan bumi.

rainbowoftruth.blogspot

Tanpa Nama berkata...

berbeza sekali dengan ceramah ikon PR, ustaz Azhar Idrus di Dataran Shah Alam. Lebih 120 ribu (120000) orang yang hadir. Beberapa artis spt Aziz M Osman, Kamal, Pierre dan bekas ahli bina badan turut berhijrah dan hadir bersama. Kejayaan PR ke putrajaya kelihatan terlalu cerah. Tahniah!

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

tipulah....ramai yang hadir....5000 orang...itu selepas diedit oleh reporter pembangkang makanya nampak sikit....jangan menipu...gambar bercakap sejuta bahasa tau...?...kikikikikikikikikiki.....sekarang melayu tengok gaya,mutu & keunggulan....ini makcik gayah ada..muthu tak mau pergi ehh ehh tunggul je tinggal...kakakakakakaakaa....apa nak jadi...dah memey itu je diwajibkan hadir....kekekekekekeke.....

Tanpa Nama berkata...

Ramai juga (lebih dari 2) :)

Tak minat ustaz ni ntah hape2 bias ntah hape2..

Ana suka ustaz kasim lazim bila cakap pasal islam tak kira pas ke umno semua dia sapu baru la tak bias..

Tanpa Nama berkata...

Ramai la bro! Dia kn bru belajar berceramah, ceramah dia x kutuk org, hina org, maki org. Ceramah dia penuh dgn nasihat spt klu tunggang motor pakai topi, smpai kat lmpu isyarat kena ikut peraturan.

Tanpa Nama berkata...

Inilah dia ulama yang dipanggil ular dalam semak,ulama ameno ulama cap ayam.Ulama cari makan..Kih..kih..kih.........

XUMNO berkata...

Yang bathilnsampai kiamat pun tidak akan direstui oleh Allah. Bubuhlah lebel ulamak muda ke, ulamak tua ke, sahibussumaah ke....kalau kerja sebenar jadi tukang sapu jamban UMNO sampai bila2 pun tidak ndapat sambutan. Malahan orang2 UMNO pun tak mahu dengar ceramah menagrut puak2 ni.

Tanpa Nama berkata...

Tak patut...tak patut...dia ni lebih hebat dari dr yusof al qardhawi...tak kan audiens tak tahu...

Tanpa Nama berkata...

didunia manusia dah benci di akhirat hanya Allah yg tahu

Tanpa Nama berkata...

Ini ulamak kongkang..siapa nak dengar ucapan dia.

Tanpa Nama berkata...

Ahhhh...

Pergi lancaulah dgn ulamak2 pukimak semua! Daripada 10 bekas ketua negara yang cekik duit rakyat, 8 drp 10 yg teratas adalah negara Islam dgn jumlah2 berikut -

1) Hosni Mubarak USD$40B ~ $70B, 2) MAHATHIR MOHAMAD USD$44B, 3) Suharto USD$35B, 5) Marcos USD13~35B, 6)Ibrahim Babaginda USD$12B, 7)Zine Abidin Ali USD$8B, 8) Silvio Berlusconi USD$6.2B, 8) Sani Abacha USD$4B, 9) Saddam Hussien USD$2B, 10) Asaf Jah VII USD$2B.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_heads_of_state_and_government_by_net_worth

Selama mereka2 ini memerintah, NAMPAK SANGAT ulama2 dan mufti2 Islam sama2 bersubahat dan tidak bersuara & menentang kebatilan seperti rasuah, penindasan, pembunuhan dll. oleh pemimpin2 sial mereka.

Lepas tu, umat2 Islam yg terlalu taksub akan otak mereka kpd ulamak2 ini dan hanya mengikut sahaja hal2 fardhu ain yg. ustaz2 suka promote dan meninggalkan fardhu kifayah - sampai tergadai masa depan anak2 mereka. Sial bin bangsat punya mentaliti!

Ada kau dengar ustaz sial ini cerita pasal rasuah, penindasan, pembunuhan & pembodohan yg. dilakukan oleh pemimpin2 kita serta pembaziran oleh raja2 kita?

~ "Berwaspadalah dengan yang selalu mengaku hanya mereka sahaja yang betul, terutamanya orang Islam yg berpangkat & bergelar kerana Rasullullah telah berpesan, 98.7% (72/73) akan masuk api neraka".

Tanpa Nama berkata...

Tak tau lah! Aku ni Melayu. Tapi aku masih tau masa di mana nak tengok lawak dan di mana nak dengar ceramah agama. Kalau aku nak tengok lawak, aku pi tengok Raja Lawak lah. Adapun Ustaz AI tu aku senang dengan metod penyampaiannya yang santai; bukan sebab lawak dia tu.

FIRDAUS SI KECIL... berkata...

ok..ada satu bos ini..semua benda jahat dia buat..sebutlah apa saja...dari sekecil kecil perkara jahat sampai sebesar besar jahat.ok..itu satu..dan ada satu orang ni..semua benda baik dia buat,dari sembayang ,zakat dan pendek cerita alim dan jujur...cepu emas....kalau orang jujur ni kerja dengan bos jahat tu..apa beza orang alim ni dengan bos jahat...??? aapa...?..bagi gualah kan...teng teng teng.......ORANG ALIM NI LAGI BANGSAT DARI BOS JAHAT TADI......KENAPA....?.SENDIRI PIKIRLAH.....???

Tanpa Nama berkata...

nshinah - anda satu contoh hasil braindead media perdana bn.keje je lawyer tp otak kecut.beza uai dgn ufb mcm langt dgn bumi? tgk sdri brp ramai yg dtg pergi kepada yg benar dari yg melndungi busung pemimpin yg busuk yg xleh dpt diselindung lagi.blog anda sdri mencium bontot kepimpinan korup satu titanic akan tenggelam.maaflah.kami x sebodoh yg anda sangka..

Tanpa Nama berkata...

1:05...nyui!!!!eh..nyui!!!!eh..nyui!!!eh...tueee!!!! tahapahapatah..anda gagal!! ulasan yg sumbang..doctr klau sakit jumpa doctr juga..itu benar..anda suka membaca..itu benar tapi anda x tau apa yg anda baca..anda lemah dalam huraiyan..anda tau apa itu PEMASALAHAN UMAT...kalau x tau jgan anda menilan ustad azhar idrus.,..,urmmmm entee dgn ustazah fatrul bari t hagu wotan t..andfaham!..

Tanpa Nama berkata...

1:05...nyui!!!!eh..nyui!!!!eh..nyui!!!eh...tueee!!!! tahapahapatah..anda gagal!! ulasan yg sumbang..doctr klau sakit jumpa doctr juga..itu benar..anda suka membaca..itu benar tapi anda x tau apa yg anda baca..anda lemah dalam huraiyan..anda tau apa itu PEMASALAHAN UMAT...kalau x tau jgan anda menilan ustad azhar idrus.,..,urmmmm entee dgn ustazah fatrul bari t hagu wotan t..andfaham!..

Tanpa Nama berkata...

nshinah - nak tanya skit: sape yg suruh sirul bunuh altatunya? anak you lawyer, mesti tahu baca law, ntahlah kalo law degree tu beli pasar malam...

Tanpa Nama berkata...

nshinah,

kah...kah....kah....kah....
bagai langit dan bumi....
lebih baik pa chu ching dari dengar fathul barua.....
macam2 gila....
ini gila bangang...
kah...kah...kah....

lan berkata...

nshinah- tahniah sebab hadir. halus sangat ke bahasa UFB? cakap menengking2 halus ya?.. aku dulu follower dia tapi dah sedar so aku tinggalkan puak2 depa ni haha