Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Disember 2012

SIAPA SEBENARNYA ROSMAH MANSOR?




SOALAN SOALAN UNTUK KURUN INI:
berapakah kilo berat roamah?
berapa tinggi rosmah?

NOTA
ini satu surat pencerahan dari pembaca
tetapi

soalan masih belum terjawab:

berapa kali rosmah menjanda?
berapa kali najib menduda?

siapa jantan jantan bekas suami rosmah?
berapa anak anak rosmah dengan jantan jantan ini?

apakah soalan-soalan ini akan terjawab?


NAJIB DITANGKAP DENGAN ZIANA ZAIN
 Hang dudok di kolej kelima.Rosmah dudok kolej ketiga.Boyfriend dia masa itu Aziz,saorang engineer Petronas.Mereka berkahwin dan dapat anak. Rosmah berkerja dengan Island and Penisular dan lepas itu dia bekerja dengan Bank Pertanian.Dia selalu pergi ka Parliment di situlah dia berjumpa dengan Najib. 

Najib waktu itu telah berkawin dengan kerabat diraja Kelantan,dia ada masaalah dengan bini dia.masa itu ah Rosmah tackle Najib. Najib becerai dengan Isterinya dan berkawin dengan Rosmah.mengikut anaknya. Yang berkawin dengan Fadzli anak Dato Yaakop,emak dia QC Najib

Di rumah Najib macam kuching,takut Rosmah perangai macam Anjing,garang. Sekian lah sadikit sabanyak riwayat Rosmah yang saya ketahui.Bila Najib kawin dengan Rosmah,nampak gaya tidak sedap baangnya,jadi Najib terlibat pula dengan Zainah Zain,saorang Permaguri.Dia kena tangkap basah di Port dikson.

Nasib baik ada Isa Samat MB Negeri,yang menyelamatkannya. Sekarang dia lantek Isa menjadi Pengerusi Felda demi untok on PALAT - BELUM SIAPA LAGI - DAH HEBOH !


------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

seronok kutuk orang..
jangan lupa mat sabu pun kena tangkap basah..kat kelantan

Rakyat yg memerhati berkata...

Siapa rosmah?kenapa suka peluk chong wei sampai xdpt emas olimpik?apa peranan rosmah di pejabat FLOM di Putrajaya?apa peranan rosmah di kementerian pelajaran?..yang paling akhir sekali,bulu ari-ari rosmah dah cukur ke waktu malam pertama dgn najib dulu..

insafdoh67 berkata...

Klakor gila r tt... Bravo..hoorey..hoo.hoo.hii. Kih.kih.kih.

Tanpa Nama berkata...

masa kena tangkap tu, dia pakai apa? pakai baju kurung ker? Pakai spender ker? Pakai tuala ker? Cer cita sikit!

DIDI KOTA BELUD berkata...

TERINGAT AKAN LAGU SUZANA MASA DEDULU......LEBIH KURANG BEGINILAH BUNYI DIA " SUZANA......SUZANA....SUZANA.....SATU LUBANG RAMAI RAMAI...." KAKAKAKAKAKAH........

old timer entotisme...ihhhhhhhh..... berkata...

amboiiii ajib gor.....tengok lain je masa sanding.....muka pengentot betul..rupa nampak inocent jer...tapi mengentot ngalahkan negro...spesis ni dah pupus ni..tinggal satu ni...ahhhh...kasih hapus terusjelah...tak yah balance balance tuk kajian generasi akan datang...buat per..bukan berkembang pun minda berbudak....kaki entot,kaki komisyen,bin rosmah dah tu takut bini...nak belajar aper dengan dia ni....kasi pupus je.....macam dia buat kat AMINAH TU......nak muntah aku nengok....?

underBear berkata...

hahahaha....
mat sabu tu pon...aku tak pecaya kat najib rosmah sama macam tak pecaya kat mat sabu...dia dah busuk...macam tanpa nama 11:33pg tu cakap...pastu dulu ngata anwar aljuburi plak lagi...skang ni jilat la balik...
mat sabu busuk!!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah kah.. gua caya lu bro tt..

Tanpa Nama berkata...

Teruskan lah Rosmah dgn tingkah laku kau tuh, dah nak keluar biografi pulak!keep up d good work rosmah! Kau aset utk PR dan penyumbang kpd kejatuhan bini kau Najib. BN/UMNO ibarat bangunan yg nak peroi tetapi bukan kerana serangan bom / unsur dr luar bangunan,tapi kemusnahan nye dr dalam bagai d makan anai-anai dan ROSMAH ni adalah bom jangka yg akan memusnahkan BN/UMNO!Kita nntikan lah nanti:)