Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Disember 2012

PENCERAHAN UNTUK MEMAHAMI KENAPA SYRIA AKAN DISERANG




 PELURU BERPANDU ISKANDER
DIKATAN TELAH DIHANTAR
DARI RUSSIA KE SYRIA
jika ini benar
MAKA TIDAK LAH SEMUDAH MAKAN BISKUT
UNTUK KUASA NATO MENGALAHKAN
KEKUATAN RAKYAT SYRIA
NOTA:
berita telah mula didengar
bahawa russia telah menghantar iskander
iskander lebih baik dari patriot
jika khabar angin ini betul
maka agak susah untuk kuasa imperil anglo-amerika
untuk menjatuhkan kerajaan syria


December 10, 2012 "WND" - Hours after NATO agreed on Tuesday to send Patriot missiles to Turkey because of the crisis in Syria, Russia delivered its first shipment of Iskander missiles to Syria.

The superior Iskander can travel at hypersonic speed of over 1.3 miles per second (Mach 6-7) and has a range of over 280 miles with pinpoint accuracy of destroying targets with its 1,500-pound warhead, a nightmare for any missile defense system.


SITI MAKI BINTE LEBAI HAMUN
Aku pelik kenapa kalau posting komen kat tukar tiub mesti nak panggil orang lain bodoh,bangang, bahlul dan pelbagai kata makian tak boleh ke berhujah dengan cara yang berhemah. Dalam berhujah kita sepatutnya menyuarakan pendapat kita berdasarkan sudut pandangan dan cuba membuktikan pendapat kita betul bukannya hendak paksa orang lain setuju dengan hujah kita. 

Percanggahan pendapat adalah lumrah sebab kita ni adalah manusia makhluk yang berakal jadi masing-masing ada pendapat tersendiri. Ini kalau tak setuju seboleh-bolehnya hendak nak menunjukkan yang awak seorang saja yang betul lepas tu maki hamun orang yang tidak bersetuju dengan pendapat awak. 

Apa yang korang dapat dengan buat begini kepuasan diri sendiri aje tapi secara tak langsung menunjukkan kebiadapan, kebangsatan dan kerendahan budi bahasa. 

Ini aku tujukan kepada semua pembaca blog ni tak kira apa pun korang punya ideologi atau pegangan. Aku tahu lepas ni ada yang akan hamun aku sebab tak bersetuju dengan apa yang aku tulis. on SYRIA AKAN DISERANG - KUASA IMPERIALIS MENGGUNAKAN BUDAK BUDAK SURUHAN TEMPATAN

ZIONIS DAN ILLUMINATI
Omar Mokhtar di Libya seorang Sufi. Syeikh Ahmad Yasin di Palestin seorang Sunni. Rohullah Khomeini seorang Shia. Mereka semuanya pejuang menentang kuasa imperialis kapitalis Anglo Amerika yg didalangi Zionis Israel. Isu mazhab tidak harus dipersengketakan. Jelas kebangkitan Arab di Tunisia, Mesir, Libya dll telah di hijacked oleh kuasa Illuminati. 

Di Libya, Nato telah menghantar senjata kepada militan Alqaedah untuk menghuruharakan Libya. Gaddafi akhirnya dibunuh. Gaddafi dibunuh kerana merancang penggunaan dinar emas bg menggatikan dolar US dalam jual beli minyak. Libya mempunyai simpanan emas sebanyak separuh simpanan UK. Anehnya US tidak ada simpanan emas.

 Jika emas dijadikan sandaran jual beli minyak ekonomi US akan musnah. Saddam dulu dibunuh kerana mengusulkan matawang Euro. Skrip yg sama sedang digunakan di Syria. Kuasa illuminati sedang mengkudakan Nato dan negara balaci Arab untuk menguasai Syria. Tidak ada senjata kimia digunakan di Syria. Juga tidak ada senjata nuklear di on SYRIA AKAN DISERANG - KUASA IMPERIALIS MENGGUNAKAN BUDAK BUDAK SURUHAN TEMPATAN



-----

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nampaknya rusia masih bernyawa :)

DIDI KOTA BELUD berkata...

maaf kan kami penungu gua....... maafkan kami penunggu gua...maafkan kami penunggu gua...maafkan kami penunggu gua....aiseymen...geram ler gamoknyer sampai luper diri...yo lah taliban..kami surender ler kali ni......tapi kali ni jelah...hehehehehehehe....

Tanpa Nama berkata...

Nato antar patroit kat syria.
Rusia antar Iskander kat syria.

Malaysia lagi pandai.
Sebabnya....
Malaysia antar air ngan pasir kat singapor.

Tanpa Nama berkata...

Amerika serang syiah kerana tak suka syiah ke tuan? Atau galakkan melingkupkan jumlah umat islam.Drama syiah sembelih sunni mainan video games ke tuan?

Tanpa Nama berkata...

jadi maki hamun apabila ada pihak yang mengeluarkan teori konspirasi ikut sedap hati...bukan berdasarkan kajian fakta...sedangkan apa yang berlaku dalam senario politik dunia ini pihak ini tak nampak...dia nampak benda benda yang tak nampak...dia buat teori sendiri...contohnya mengatkan Iran dan Amerika dan Israel adalah sahabat tetapi berpura-pura bermusuhan..tak ke bangang teori ini...??? Apakah perkataan yang yang sesuai dipaculkan kepada pihak ini selain daripada bangang..bodoh dan bahalol...semoga dengan kata-kata ini dapat membuka minda sedarnya dan menutup khayalannya...amin...

Tanpa Nama berkata...

kalau mcm tu y dulu lagi iran tak serang israel... bukan nya jauh pun dah

bengkak berkata...

Kah Kah Kah.. Bang isham, ada dah berjaya menghasut kawan-kawan aku baca tukartiub! Biar terbuka sket minda diaorg tu. Skrg hari2 diaorg baca tt. Kah Kah Kah...

Tanpa Nama berkata...

Saya amat setuju dgn komentar anda, isu Syria bukan isu syiah bunuh sunni
Bashar bermazhab Alawi tak ada sangkut paut dgn Mazhab Syiah.

Bacaan politik harus dgn fakta sejarah.Israel yg dipayungi US & berhasrat menguasai seluruh jazirah Arab iaitu Iraq,Jordan,Lebanon,Mesir,Syria -ini lah agenda nya. Sekiranya Syria tumbang Iran mudah aja diserang dari segenap penjuru .

Israel,US dan kuncunya telah lama membaca sejarah kebangkitan puak2 syiah diakhir zaman. Syiah punyai icon paling agong iaitu Imam Hussyin cucu rasullulah, beliau sayhid bersama 42 orna keluarganya
dan 30 orang yg zalim anak kpd Khalifah Mu'awiyah anak kepada Abu Sufian. Peperangan yg tak seimbang - Hussyin dgn kekuatan 73 menetang 30 ribu tentera Yazid.

Disini kita saksikan kebatilkan wajib ditentang atas dasar perinsip keAdilan @ Kebenaran .

Sila rujuk apa kata2 pejuang2 KeAdilan - Ghandi , Che Guevera dll
icon mereka ialah Imam Hussyin yg Syiah .Yg jadi masaalah ialah kita yg sunni mencaci maki syiah kononya
sahabat Israel.Mari lah bersama mencari fakta sejarah yg telah disongsangkan oleh ustaz2 penjilat penguasa sejak 1500 tahun berlalu.

Menang & Berkuasa tidak semesti benar - Kebenaran pasti menang.

Brovoo Muhammad & His Progeny

Tanpa Nama berkata...

sape nak tengok ulama syiah solat jenazah tentera US yg kojol..

fikir2 kan lakonan syiah & US..

http://www.kakisembang.com/2012/12/ulama-syiah-dan-pengikutnya-berdoa.html

Tanpa Nama berkata...

Ire ado 6 nuclear heads, Israel ado beribu-ribu lemon nuclear heads. Do the maths....Bak kato Warren Buffet "don't try to judge the depth of a river with both feet"- sekie pendapak ambo...

Tanpa Nama berkata...

Syiah detected here..