Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Disember 2012

SUWEEEEEEEY PUNYA NASIB - APA PUNYA TUUUUR


 SUWEY DATANG MENIMPA
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SUWEEEEEEEY PUNYA NASIIIIIIB.... kah kah kah..

kah kah kah.... CILAKA PUNYA UCAPAN.... kah kah kah..

kah kah kah...BALA SUDAH MARI..... kah kah kah

kah akh kajh....APA PUNYA TUUUUR.... kah kah kah

Rosmah minta harimau Malaya berjuang habis-habisan hadapi Gajah Perang

December 12, 2012
KUALA LUMPUR, 12 Dis — Suami  Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor berharap skuad Harimau Malaya akan melakar kejayaan menentang Thailand pada perlawanan separuh akhir kedua Piala AFF Suzuki 2012, di Bangkok esok.
“Kepada skuad Harimau Malaya, semoga terus berjuang hingga ke titisan terakhir bagi mengharumkan nama negara,” katanya kepada Bernama selepas menjadi tetamu program bual bicara ‘Hello Malaysia’, terbitan Bernama TV, di Wisma Bernama, di sini malam tadi.
Rosmah turut meminta rakyat Malaysia, khususnya peminat bola sepak agar menyokong skuad kebangsaan dengan semangat ‘1Malaysia Boleh!’.
Pada perlawanan pertama di gelanggang sendiri di Stadium Nasional Bukit Jalil Ahad lepas, Harimau Malaya diikat 1-1 oleh skuad Gajah Perang. — TIEWNAMA

UNTUK MENGHILANGKAN SUWEY
TURUN KE JALAN RAYA



--------


9 ulasan:

kampong lad berkata...

terus berjuang hingga ke titisan terakhir

titisan terakhir? apa tu...ayaq peliaq kot?

Asrul Sani berkata...

Titisan terakhir tu titisan apa...darah ka...u mean badak had asked you all to play footbal till death???Ka titisan terakhir ayer pelir je....tu takyah main bola pun bule.....

Tanpa Nama berkata...

x tau nal ckp apa. sekejap jadi menteri pelajaran.sekejap menteri belia dan sukan. sekejap menteri wanita. menteri2 kat msia ni smua letak jawatan. bg je kat rosmah. jimat ruang opis kt putarjaya tu.

lipan bara berkata...

babi punya badak!!!! ucapan yang betul suwey.. mesti kalah dengan siam malam ni...

lipan bara berkata...

babi punya badak!!! ucapan suwey ni... mesti kalah dengan siam malam ni...

Tanpa Nama berkata...

permainan harimau macam taik....
terlalu banyak favoritism.....

kalau hingga titisan akhir....
main tetek rosmah 2 biji tu la....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

gua doakan supaya
harimau takda taring tu, kalah.
kalau menang naik
tocanglah simahjib tu.
esoknya nanti,
dia terkial2 menari macam hari tu.
buruk, tak sanggup gua
nak tengok.

panlima selatan berkata...

nak fight dgn skuad gajah kena guna badak baru boleh menang bro..calon dah ada..kah kah kah

DIDI KOTA BELUD berkata...

untungnya chong wey dapat minum susu cap karabau pendek.....nak tunjuk baik pada tempat dan keadaan yang salah...sakit mental punya FLOM....TAK PANDAI BACA SUASANA.....INFIRIORITY BETUL......baik ko nasihat bini ko sajalah...mainlah korang sampai ketitisan terakhir...siapa yang kesah...yang kesah pun setakat ni ziana zain saja kot.....sebab tak merasa titisan terakhir itu.