Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 12 Disember 2012

SURAT PEMBACA UNTUK SUNNAH WAL RASUAH





BANGUN MELAWAN
SEMUA BANGUN MELAWAN
SEMUA 12 JANUARI BANGUN MELAWAN



IMAN HUSSEIN DAN CHE GUEVERA
Saya amat setuju dgn komentar anda, isu Syria bukan isu syiah bunuh sunni Bashar bermazhab Alawi tak ada sangkut paut dgn Mazhab Syiah. Bacaan politik harus dgn fakta sejarah.Israel yg dipayungi US & berhasrat menguasai seluruh jazirah Arab iaitu Iraq,Jordan,Lebanon,Mesir,Syria -ini lah agenda nya.

 Sekiranya Syria tumbang Iran mudah aja diserang dari segenap penjuru . Israel,US dan kuncunya telah lama membaca sejarah kebangkitan puak2 syiah diakhir zaman. Syiah punyai icon paling agong iaitu Imam Hussyin cucu rasullulah, beliau sayhid bersama 42 orna keluarganya dan 30 orang yg zalim anak kpd Khalifah Mu'awiyah anak kepada Abu Sufian.

 Peperangan yg tak seimbang - Hussyin dgn kekuatan 73 menetang 30 ribu tentera Yazid. Disini kita saksikan kebatilkan wajib ditentang atas dasar perinsip keAdilan @ Kebenaran . Sila rujuk apa kata2 pejuang2 KeAdilan - Ghandi , Che Guevera dll icon mereka ialah Imam Hussyin yg Syiah .Yg jadi masaalah ialah kita yg sunni mencaci maki syiah kononya on PENCERAHAN UNTUK MEMAHAMI KENAPA SYRIA AKAN DISERANG



------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ranking Corruption Perception Index (CPI) 2012, menunjukkan IRAN & SYRIA yg di pimpin syiah adalah antara negara paling teruk di dunia. SYIAH AR RASUAH.

sape nak tengok GAMBAR ulama SYIAH solat jenazah tentera US yg MATI.. fikir2 kan lakonan SYIAH & US..

http://www.kakisembang.com/2012/12/ulama-syiah-dan-pengikutnya-berdoa.html

shah ashburn berkata...

Apa yg ko merapek syaitan! YAHUDI NAK SERANG IRAN?
Ko dah tumbuh bulu pahat ker? Apsal masih bengap lg..Apsal YAHUDI nak serang SYIAH yg menyerang dan MENGHINA SAHABAT RASULULLAH!

Kalo ko pny bulu pahat dah banyak..apsal ko maseh tongong!!

Isam rais..tolong siarkan komen aku! Tq

Krakenman

Tanpa Nama berkata...

apa bongok sangat masih tak kenal syiah tu siapa!!!!

ke memang penganut syiah pun memang melambak ada kat malaysia sekarang...

jangan mimpi siang hari la israel/us nak serang iran... dah bepuluh-puluh tahun dah ko dok tunggu lagi? shah iran pun tak boleh jejak amerika bila kena halau... betapa akrabnya ayatollah dengan US...

syiah kalau sudah menceroboh masuk dalam daerah sunni pasti akan jadi pertumpahan darah... PASTI... gerenti...

kalau jumpa yahudi dengan syiah ko sembelih syiah dulu, yahudi bukan semua jahat banyak yang agama Islam kecuali zionis... bodo

IyeKe? berkata...

Bergantung dari sudut mana anda fikir..

Permainan untuk orang yang masih hidup yang penting ialah ialah kuasa dan wang ini yang ditakrif oleh islam sebagai kuasa imperialis..

Permainan untuk orang yang berfikir adanya hidup selepas mati ialah akidah syurga dan neraka ini yang ditakrif sebagai agama..

Sama ada imperialis mengunakan agama dalam memeprmaikan penganut agama atau penganut/musuh agama yang mengunakan imperialis dalam permainan mereka..

Yang pasti kedua faktor dapat digunakan dalam permainan.. dalam mengerakan langkah antara baik dah jahat.

jadi terpulang la dalam permainan dan watak mana yang anda fikir betul dan anda akan pilih dan ikut.

The choice is yours.. Yang pasti kita semua di dalam permainan ini.

Sekiranya anda belum lagi boleh melihat pergaduhan anda juga sebahagian dari permainan ini :)

Tanpa Nama berkata...

Hek eleh...

Bila masa pulak Saidina Hussain tu jadi syiah?

Ajaib sungguh, kan?

Tanpa Nama berkata...

Dari amerika baik aku sokong Iran, dari Yahudi zionis laknatullah lebih baik Iran n Syria. Jika aku PM Malaysia dah lama aku hantar pasukan tentera jika Amerika/Israel laknatullah tu serang Syria/Iran. Yang penting bagi aku Iran n Syria tu negara org Islam: samada dia syiah,munafik,kufur,hanya Allah sahaja hakim yg maha mengetahui lagi bijaksana TAPI kita sbg umat Islam wajib mempertahankan negara2 itu dari serangan Amerika/Israel yg pastinya kafir setan iblis. Oleh itu bersatu lah wahai sdr ku seislam mempertahankan agama mu dan jangan kita berpecah belah dan sibuk melabel saudara sesama Islam dan membiarkan mrk dbinasakan oleh Amerika Israel sialan itu.

Unknown berkata...

tu la pasai..sejak bila cucu rasulullah syiah plak? aku xbenci syiah. tp fakta yg lu bg ni mengarut sungguh..