Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 9 April 2012

KAKI AUTA JUMPA KALI KELENTONG




TEWAS PILIHAN RAYA SAY VELLU SALAH KAN MAHATHIR
- mkini

Bekas presiden MIC S Samy Vellu menyalahkan bekas perdana menteri Mahathir Mohamad sebagai punca kekalahannya pada pilihan raya umum 2008.

Dalam wawacara disiarkan akhbar The New Straits Times hari ini, Samy mendakwa jumlah undi rosak di kawasan parlimen Sungai Siput dalam pilihan raya itu disebabkan oleh kenyataan Mahathir.

Ia disebabkan oleh nasihat Mahathir kepada pengundi Melayu supaya ahli Umno tidak memberi undi kepadanya, dakwa Samy.

Samy menjelaskan, beliau diberitahu demikian oleh pengundi yang berkata Mahathir memberitahu supaya tidak mengundinya.

Samy juga mendakwa, Mahathir menaruh dendam kepadanya kerana menghalang kemasukan parti Indian Progressive Front (IPF) ke dalam BN walau dipersetujui parti komponen lain.

Namun, Samy berkata beliau masih menghormati Mahathir dan khidmatnya selama 22 tahun bersama bekas presiden Umno itu merupakan pengalamannya yang "maha hebat."


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


kah kah kag...DUA ORANG INDIA SEDANG GADUH.... kah kah kah..

kah kah kah..SATU TUDUH KAKI TIPU..... kah kah kah ..

kah klah kah....SATU TUDUH KALI KELENTONG... kah kah kah..

kah kah kah...SAMY KATA MADEY KAKI AUTA.... kah kah kah..

kah kah kah..MADEY KATA SAMY KAKI AUTA...kah kah kah..

woit..DUA DUA KEPLA AUTA..... kah kah kah







NOTA:
jumpa sami
jumpa madey
jumopa ular
ketuk dua dua kepala
lepas tu ketuk kepala zul nordin


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

:



.

tak patut ekau kondem propeser

samy- sekarang dia dah terkangkang

kat tepi longkang...


respek, brader , respek

50 tahun jadi penjilat buntut tegar

madey, dolah entah sapa lagi


bangsa angkat tong taik, de..

tak tahu taik tuh ada bau sikit..

pasal dah bisa, tegal dek biasa..


koling is still koling pundek\


dan geng sekapal dengannya ..


captained by sir madey mohamad,

pirate of kerala jaya


bon voyage..

samiii boy,


selam, jangan tak selam

kasi itu south china sea water

basah sama

dade u baik baik...




kkk


..
catatan
-------
[bolih jemput k/pemudua umngok eee sekali]

Tanpa Nama berkata...

Satu cara nak bagi Najib dan UMNO berlari sambil terkencing-kencing adalah dengan mengambil pendekatan zaman reformasi untuk menyatakan sokongan seperti memasang lampu kereta di siang hari. Mamak Mahathir dan Samy Vellu mesti mabuk air sejuk. Mungkin hanya Lamborgini anak Mamak dengan Posche si anak Botak sahaja tak mampu nak menyala pada hari itu.

Bayangkan jika pada 28 April kenderaan-kenderaan di jalan raya di seluruh Malaysia membuka lampu sebagai tanda sokongan pada Bersih 3.0. Maunya bersilau dan terjojol mata UMNO disuluh dengan lampu di siang hari.

Di situ kita boleh lihat yang mana penyokong Pakatan Rakyat dan yang mana UMNO tulen.

Tapi jangan buka lampu pada siang hari, tapi tutup lampu pada malam hari... itu gila namanya.

average joe berkata...

ada 1lagi yg ketara dalam pernyataan sami semi-value nih:
undirosak

1lagi mangkuk dari gerombolan Kera UMNgOk-BoNgok sendiri yang, dalam kemarahan dendamkesumat dia sesama Kera, telah membuka rahsia kaedah Kera memerintah khasnya berkaitan undian pilihanraya dalam negara ini (yg diwar2 kepada pakcikmakcik felda/kampung amatsangatlah demokrasi) - manipulasi oleh pihak mereka, yakni kelentong pilihanraya!

kalau ada dari kalangan orangramai masih jugak lurusbendul takdsedar atau takpercaya Kera UMNgOk-BoNgok ni amat bengkok konar dan putar depa, saheh la orang tersebut zalim pada dirisendiri kerana ada otak akal dan dayafikir taknak digunapakai sebaikmungkin!

sedar dan bangun berdiri tegak lah wahai melayu, jangan dok bengkok melayu takde dayaupaya sampai cium lantai!

abu!

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI (LET'S LEARN AND UNDERSTAND)

Tanpa Nama berkata...

seekor lg lembu hitam mengamuk biler diri sendiri di lembu kan,tk kire ler di zaman mahadir ke,zmn pak lah ke,najib ke lembu tetap lembu,cume beze nye lembu zaman mane ke yg lebih byk berpenyakit kuku dan mulut!!!hahaha!!!pening aku,

Tanpa Nama berkata...

ASAL DARI NEGARA KALINGGA..LAIN2 KAPAL. SATU DARI KERALA DAN SATU LAGI DARI TAMIL NADU..TAMIL DGN MALAYALEE MANA BOLEH NGAM MAA.. TAPI DUA2 BERKONGSI PERANGAI YANG SAMA..KAKI AUTA

NoManNoCry berkata...

salam tuan tt,

...u all semua tahu tak ?...ini saminovelu punya bontot , najib ada jilat, kasi saminovelu elaun rm20k(+++) pusing satu india & bangladesh...pukimamk ini keling !!!