Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 Januari 2013

BERITA TER KINI MUHYIDDIN SERANG NAJIB







BERITA PERTEMPURAN

najib akan disingkir
rancangan telah diatur

muhyiddin telah menyusun
puteri united malays national organisation
untuk masuk ke dalam tim anti najib
muhyiddin tak yakin dengan lembu shahrizat

ku li dan musa hitam  bersama para veteran
kini berkampong dalam satu pasokan lagi
mereka ini anti najib dan anti madey

MUHYIDDIN KE AMERIKA?
dalam masa terdekat muhyiddin akan ke amerika?
apa tujuan?
jumpa soros?
kenalkan diri pada ajen ajen amerika?

DEEPAK MAIN TARIK TARIK
deepak  juga sedang merancang
deepak tak puas hati kerana
hutangnay berjumlah 400 juta ringgit
dengan kuwait fainance house
masih belum ada sesiapa ingin membantu

deepak cuba menggunakan anwar ibrahim
deepak cuba menggunakan pkr
jangan lupa
dua minggu dahulu malaon ini pernah berkata
yang dia akan pergi ke burma pada 24 disember
tarikah itu diberikan sebagai tekanan agar ada yang membantu

ROSMAH  DEEPAK DAN NAJIB
dari sidang akhbar
deepak telah berkata bahawa
pada malam altantuya dibunuh
malaoan ini berada dalam rumah rosmah
dia mendengar perbualan talipon
tapi tidak tahu apa maknanya

sekarang baru malaon ini sedar
kerana bank sudah minta duit mereka kembali

TIM  MUHZA  LAWAN NAJIB
muhyiddin
zahid hamidi
ali rustam
tiga pemimpin kanan united malays national organisation ini
telah bersatu  untuk menyelamatkan parti mereka

hanya dengan penyingkiran najib
pada hemat mereka barulah
united malays national dapat diselamatkan


Muhyiddin kudeta kuasa Najib? - harakah daily

  
Menjelang 1 Januari 2013 dengan rasminya Muhyiddin Yassin mengambil alih (kudeta) 'kekuasan' dalam Umno daripada Najib Razak tanpa menukar status jawatan. 

Ramai yang tidak terperasan transisi secara senyap ini. Malahan di dalam Umno sendiri ramai yang tidak tahu mungkin menafikan kalau diberitakan hal ini.

Mereka mengira ketiadaan Najib dalam negara sejak 30 Disember ialah rutin biasa kerana bercuti di luar negeri.

Orang Umno apa lagi di peringkat bawahan begitu naif untuk membaca gerak dan gelombang dalam parti itu. 




------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Asal aje nak kalah ada aje malaon yang dapat menyelamatkan UMNOGOK. Dulu masa Mahathir,orang dah bosan. Maka muncul anak alim ulamak, Abdullah Badawi, selamat UMNO, lepas tu buat hal muncul lagi sorang, anak razak, Najib yang dicanangkan lebih educated, selamat lagi. Sekarang ni dah nak tamat riwayat muncul pulak sembab, dicanangkan jugak lebih bijak dan flexibel educated. Kali ni selamat lagi ker? Asal nak kalah ade aje penyelamat. Letihlah ooiiiii.

Tanpa Nama berkata...

berapa kali mau kena 1 kali cukuplah

rozali53uk berkata...

Aku lagi letih tu la pasal #11213KL Disamping mem#Bersih desak kabinet yang dah KANTOI - UNDUR , UNDUR ,UNDUR -UMNUU/BN Lantik kerajaan peralihan.......

Tanpa Nama berkata...

Alaaa........jangan la bagi Muhyiddin jadi PM. I tak suke la nyah....Dulu masa jadi MB Johor, habis separuh tanah kat Johor dia jual pada Cukong China Singapore tau.....

Muhyiddin ni walaupun muka sembab nampak cam bodohhh jeee....sebenarnya dia memang bodoh la nyah.....Orang cakap semangat ketuanan Melayu dia kuat. Memang betul nyah...Dia yang nak jadi Tuan kepada orang Melayu yang bodoh.. a'aaa....business partner dia semua Cukong nyahhh.....betul....

Tanpa Nama berkata...

Biarkan mereka bercakaran sesama sendiri dan harap semuanya mampos.

DIDI KOTA BELUD yang sebenar berkata...

MUYIDIM,ANWAR,HADI,NIK AZIZ DAN SESIAPA SAJA TAK BOLEH DAN TAK AKAN DAPAT JADI PM...KENAPA NYER.?..YER KENAPA NYER..?....HALAU DULU ROSMAH DAN NAJIB DI SRI SATRIA BARU BOLEH DI HITUNG HITUNG......INI BUKAN LAWAN SKRIP...INI SEPONTAN....KITA LANGGARRRRRRRRR.....

Tanpa Nama berkata...

Agaknya, Anwar or Hadi or Lim Kit Siang jadi PM?