Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 17 Januari 2013

ORANG RAMAI JANGAN TERTIPU LAGI



 500,000 TELAH BERI AMARAN
KOMENTAR TUKAR TIUB
semua berita tentang spr
tentang pru13
tentang pemerhati dalam pru13
yang disiar dalam media arus perdana
bertujuan untuk menutup cerita
pendatang haram jadi pengundi disabah

berita pendatang haram dapat kad pengenalan
berita megat juned terlibat
berita madey terlibat
berita ratus ribu pendatang haram menjadi pengundi
semua  tidak dilapor

apa maknanya?

maknanya pru13 ini
rancangan yang sama akan di jalan 
justeru pengundi wajib bersedia
kalau pru13 tipu
wajib turun ke jalan raya

JANGAN LUPA INI

HKR112: Kehadiran 500,000 amaran akhir kepada BN

Hazayani Zakaria16 Jan 2013
KUALA LUMPUR:Sekretariat Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR112) menegaskan kehadiran 500,000 ke himpunan Sabtu lalu merupakan amaran akhir rakyat kepada kerajaan BN.



'Panggilan Terakhir' 21 Mac

 Untuk PRU-13
Timbul spekulasi bahawa Perdana Menteri akan mendapatkan persetujuan Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah untuk pembubaran itu pada bila-bila masa antara 20 Februari hingga 20 Mac.
Pihak dalaman mengambil perhatian bahawa 21 Mac adalah merupakan tempoh Dewan Undangan Negeri (DUN) Johor tamat selepas penggal lima tahun.
"Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Johor mengangkat sumpah pada 21 Mac. Oleh itu, penggal itu tamat pada tarikh yang sama tahun ini.
"Kami menjangkakan Perdana Menteri akan menghadap Yang di-Pertuan Agong dan meminta Parlimen untuk dibubarkan mungkin sebelum tarikh 21 Mac ini," kata sumber berkenaan

JANGAN LUPA INI

HKR112: Kehadiran 500,000 amaran akhir kepada BN

Hazayani Zakaria16 Jan 2013
KUALA LUMPUR:Sekretariat Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR112) menegaskan kehadiran 500,000 ke himpunan Sabtu lalu merupakan amaran akhir rakyat kepada kerajaan BN.






--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Untuk kali ini rakyat tidak akan redha lagi jika didapati sistem yg digunapakai dlm PRU akan datang adalah sistem yg menipu...

Betullah kali ini merupakan amaran akhir utk mereka yg suka menang dgn cara menipu...

zack ahmad keychain berkata...

Aku sokong klau PR menang dlm PRU13 nanti walaupun aku tak akan undi calon diaorang. Nak tengok siapa yg bergaduh nak jadi PM. Seronok gak tengok orang-orang PAS blah.. bila Anwar wat ucapan di Stadium Merdeka ari tu. Seronok gak tengok pencacai PAS dan PKR bertumbuk dipintu masuk Stadium. Agak-agak boleh ker diaorang tadbir negara bila pasal benda kecil pun bergaduh. Jangan nak beranganlah.500,000 ribu orang ya yg datang. Muat plak stadium tu yg kapisitinya cuma 30,000 orang. Campur kat atas padang pun belum tentu capai 50,000 orang bila satu orang mengisi 2ka persegi kawasan rata padang. Sesak gila atas padang tu. Tapi boleh plak solat klau dah padat sampai 500,000 orang. Agaknya termasuk yg dlm perut kot.

Tanpa Nama berkata...

22.2.13 bubar parlemen. 16 @ 17. 3.13 penamaan calon. 29 @ 30. 3.13 hari undi. ramalan dari nujum moden. tengok jelah betul ke tak.

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya Agong, "Ada kah tuanku sudi halalkan perdana menteri yang muncul melalui pilihan-raya ke-13 yang tipu ini ?"

"Kuala tuanku jujur dan adil, bubarkan-lah SPR yang tipu ini dan buat SPR baru yang ahli-nya disetejui oleh semua parti politik, sekurang-kurang-nya tiada bantahan dari mana-mana satu parti politik"