Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Februari 2013

BERITA SEDIH UNTUK KERAJANAG PERPADUANG


KESIAN 
HABIS RAJA RAJA MELAYU
DAN TUNGGAK AGAMA ISLAM

Nasharuddin 

Bukan Lagi Ahli PAS - Nik Aziz
BACHOK: Pengguguran keanggotaan bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa daripada Majlis Syura Ulama adalah sama seperti beliau dipecat daripada parti, kata Mursyidul Am PAS,  Nik Abdul Aziz Nik Mat.
Nik Aziz berkata, Nasharuddin tidak perlu menunggu surat daripada parti mengenai status keahliannya kerana pemecatan beliau daripada Majlis Syura secara automatik bermaksud dia bukan lagi ahli PAS.
"Adalah tidak penting sama ada dia menerima surat daripada Majlis Syura memaklumkan beliau sudah dipecat atau menunggu jawapan mengenai status keahliannya. Hakikatnya tetap teguh bahawa Lafaz Cerai telah dibuat dan beliau bukan lagi ahli parti," katanya kepada pemberita di sini, Khamis

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...HANCUR LEBUR ...PUNAH RANAH... kah kah kah...

kah kah kah...CITANG CITANG  KERAJAANG PERPADUANG... kah  kah kah..

kah kah kah..SEKARANG SEMUANG SENYANG.. TAK CAKANG APANG APANG.... kah kah kah..

kah kah kah...DULUNG GILANG DAN  BERSATUNG BERSATUNG....kah kah kah..

kah kah kah..NAK RAMAI YB  ISLANG DALANG PARLIMANG...kang kang kang...

MALAM ESOK DI BENTA
NOTA
musnah semua cita cita
untuk menubuhkan kerajaan
perpaduan antara pas dan  gerombolan

idea menubuhkan kerajaan perpaduan ini
datang dari hassan ali - yang nak jadi mb selangor
rancangan ini disokong oleh harun din harun taib
hadi awang hanya  bersetuju
nasha menjadi orang tengah

pertemuan awal dengan dolah badawi
dilakukan di jalan belamy
malah khalid samad mengakui
yang dia juga turut serta

semua ini sejarah
tapi yakinlah 
idea bangang melayu bersatu
ini akan muncul lagi

NOTA
ini samalah saperti idea bangang
arab boleh bersatu lawan israel
kah kah kah


------

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa yang kita nak tengok ialah bagaimanakah berakhirnya kehidupan keempat-empat mereka esok selepas pru13. Adakah mereka akan dilantik sebagai menteri? Atau, adakah mereka akan membuka kem motivasi? Mungkinkah mereka akan berpadu menjadi pengarah video murtad?

Tanpa Nama berkata...

Dah selalu dok berkawang dengan syaitan dikenali, layak kena buang parti.Kah...kah..kah..

Najibul al-monggoli dan utusex meroyan lagi!kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Itu Ahli PARTI ANGKATAN NERAKA LAKHANATULLAH.

Tanpa Nama berkata...

ini Ahli PARTI ANGKATAN NERAKA LAKHANATULLAH.

Tanpa Nama berkata...

Kurang cerdik la agen yang satu ni..
Dah kena pecat ahli syura tu duduk dediam la dulu kasik stabil.. kalau nak jadi agen dan ahli Pas lagi kumpul pengaruh dulu.

Now sekarang Nik aziz dah bagi bom jangka. habis terus buang jadi ahli kan payah nak menghasut ahli Pas lain. bederai harapan nak jadi calon.. eh Najib leh bagi calon umno ka? cepat mohon ajdi ahli umno..

kah kah kah

DINGDING KOTANG BELUDING berkata...

Apang lahg kaung ting ting...takng baikng kaung olokng olokng orangang nakng bersatung stung....puing lahng kaung....kaung kalaung jumpang pendatangang kaung ajakng lahng makang makang...heng heng heng heng heng......akung metawang pung macamng orangang kenang tibing dahng....puing lahng kaung ting ting...sakitng perutng akung ketawang....akung jumpang kaung aku gigitng telingang kaung...heng heng heng heng...macama bunying anjinging dah bunying. AKUNG KETAWANG..........celakang kaung fing ting...king king king king

Tanpa Nama berkata...

AMANAT NAJIB KEPADA WARGA UMNO SEKALIAN

TOLONG FITNAH DAN KHABARKAN PERKARA BURUK SAHAJA TENTANG PR TERUTAMA HINA ANWAR SEBAGAI ALJUBURI,AGEN YAHUDI,AGEN ZIONIS
HINA NIK AZIZ SEBAGAI NIK NAJIS,KUDA TUNGGANGAN DAP


YANG BENAR
DATO SERI NAJIB TUN ABDUL RAZAK
KETUA PEMBANGKANG

SEBARKAN KEPADA SEMUA

Tanpa Nama berkata...

Lebih baik tubuh kelab DUDA 4P..sorang duda pkr, 2 org duda pas, srng lag duda alkatak puru...

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Hoi 4.06 ptg!! Kalau dah sengau tu tak payah la masuk rumah ni. Kang aku terajang terus bisu kang!!

Tanpa Nama berkata...

Kerajaan Perpaduang hakikatnya masih bernafas sebab ada lagi 3-4 ekor dalam PAS yang belum disingkirkan.Yang keluar tu sekadar kaki dan tangan aje,kepalanya masih bernyawa dalam PAS.

DINGDING KOTANG BELUDING berkata...

Heng heng heng heng.............. sorryyyynnnnngggg......

Tanpa Nama berkata...

nasah ni orang kola pilah la TT.. apasal orang N9 boleh buat lecey pulak nih..

Tanpa Nama berkata...

nasa ni orang kola pilah la TT.. apasal orang N9 boleh buat lecey pulak nih..