Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Februari 2013

AMARAN DARI ORANG RAMAI - JANGAN TIPU PRU13



Amaran Dr M: Perubahan akan sekat kemajuan ekonomi

KUALA LUMPUR,31 Jan— Mahathir Mohamad menyifatkan perubahan seperti dikatakan oleh pembangkang bukanlah terbaik untuk Malaysia kerana ia hanya akan membantutkan kemajuan ekonomi yang cuba dibawa ... Read More


Amaran Rakyat: Kalau Tipu Pilihan Raya Rakyat keluar ke jalan raya


KUALA LUMPUR,31 Jan— Rakyat menyifatkan perubahan seperti di rancangan  oleh Pakatan Rakyat ini adalah terbaik untuk Malaysia. 

Jika PRU13 ini dimenangi oleh United Malays National Organisation dengan cara tipu saperti di Sabah makan rakyat beri amaran : rakyat akan turun berdemo dijalan raya sehingga satu pilihan raya baru yang adil dan bersih dijalankan...Read More

----

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

1st time aku setuju dgn wira negara ini, bila PR kuasai Putrajaya nnti, hbs tersekat kemajuan ekonomi, TAPI bkn ekonomi negara, yg tersekat, yg punah ranah, hancus dan bankrup adlh ekonomi anak2 wira, ketua2 penyangak BN dan kroni2 wira. Rakyat akn pastikn korg sume trm blsn atas segala kebejatan yg korg lakukn selama ini..

Tanpa Nama berkata...

Mahathir Kutty ni fikir rakyat Malaysia ni bodoh macam puak UMNO.Dibanyak negara didunia kerajaan bertukar ganti,tak ada pun yang jatuh bankrap.Dinegara Jepun Perdana Menteri dan parti yang memerintah bertukar kadang-kadang tak sampai 2 tahun - Jepun terus maju.DiIndonesia rejim Suharto(abang rejim UMNO) sudah dikuburkan,Indonesia terus maju.UMNO/BN sudah tidak relevan lagi - wajib ditukar.

Tanpa Nama berkata...

Keling malayalam ni makin kuat bersuara. Apa kata lepas pru ditakdirkan ubn kalah kita lantik dia jadi ketua pembangkang terhormat selama 2 hari. Lepas tu dakwa dia di mahkamah, rampas balik berbilion harta rakyat yg di faraid sesama kroni anak beranak dan humban dia ke sg buluh. Di situ mungkin dia mendapat keinsafan setelah puas meratapi untung rugi nasibnya sambil menyalahkan semua org. Ketika itu jiwanya akan berdetik bertanya kenapalah kapal british yg ditumpangi ayahnya tidak tenggelam di lautan hindi agar dirinya tidak lahir di tanah melayu dan menerima nasib seburuk ini.

Tanpa Nama berkata...

Di era 80an dulu, Korea Selatan jauh ketinggalan di belakang Malaysia dari segi pembangunan material. Dan selepas 30 tahun dan entah berapa belas kali bertukar kerajaan yg memerintah, Korea Selatan pula yang jauh meninggalkan kita di belakang. Jangan bandingkan langsung kita dengan Jepun. Mahathir kata, ikut dasar pandang ke timur, kenapa contoh yg ini, dia buat tak tau pulak? Cuba menyorok kebenaran dari kita? Rakyat sudah tidak boleh diperbodokan...

ZDB.

DIDI K.B.Y.S berkata...

Oi pukimak mahathir......bapa zakaria mak kau punya lakilah negara ni akan jatuh......aku nak tanya gentlelah....kau peduli apa negara nak bangkrap ke nak terlingkup kah.....kau pedulik apa....oi...monkey........kalau burung start berbunyi tak henti henti itu tanda dio nak mengawanlah.......siapa nak mengawan dengan ko ni......lagi banyak ko muraikan lagi orang benci lah....kerna ko orang menyampah dengan kaum mamak......tukar kerajaan banyak kali LAGI BAGUS DAN BAIK UNTUK PEMBANGUNAN SESEBUAH NEGARA LAH......OIII......MAHATHIR TAIK KUTTY......macamnilah....cuba ko tak berak setahun....kita tengok....ko sihat ke dak.....kalau berak hari hari itu baru sehat....OIII...UMNO DAH JADI TAIKLAH....SEMBELIT....NAK KELUARKAN KENA BUAT PEMBEDAHAN....PERIT PUN KENA BUANG JUGALA....SEBAB APA....SEBAB....BOLEH MATI RAKYAT KALAU SIMPAN LAMA LAMA..TAHU TAK PUKIMAK MAHATHIR..........TAHU TAK MANGKUK AYUN.....PUKIMAK BETULLAH LU MAHATHIR...SIAL.....SATU JELAH KUTTY....KALAU NAK LARI JANGAN LUPA PAKAI DHOTY.......KO INGAT...TO RUN THE COUNTRY SECRET IS BY CONTROL IT ECONOMY.......still relevan...yaaaaa relevan ....relevan untuk tanam ko hidup hidup....pukimak punya dictator.......

Tanpa Nama berkata...

Sebab apa dia kata gitu?
Sebab madey bodo.
Sebab dia da nyanyuk.
Kita jadi bangang klu ikut kata orang tua nyanyuk.

Qaseh Bonda berkata...

Nak maju macam mana lagi ka yang orang tuan ni nak.

Tak cukupkah lagi putrajaya tersergam indah namun nun diceruk kampung ada lagi yang tak de bekalan letrik dan air bersih.

KLCC megah, tapi sapa yang punya sedang rakyat di flat 100, flat paya nahu. flat low clas hidup macam sampah terbiar.

Nak suruh kami maju sampai anak bini semua kena pakai rambut palsu.

Tengok2lah bini tu sama. Sampai bila nak hidup dalam kepalsuan.

Kami tak mau maju. Kami mau rakyat berani, cerdik, bijaksana seiring membangunkan kesejahteraan hidup dalam membangunkan negara.

Kalau dok maju saja macam kehendak
Mahathir, habis semua bekalan rambut palsu dirembat makcik2 felda.

Jack Cheow berkata...

Lagu ini special utk Mamak Iskander Kutty yg terakhir.

Megadeth Countdown To Extinction

"Countdown To Extinction"
Songwriters: MUSTAINE, DAVE/MENZA, NICK/ELLEFSON, DAVE/FRIEDMAN, MARTY


Endangered species, caged in fright,
Shot in cold blood, no chance to fight.
The stage is set, now pay the price.
An ego boost, don't think twice.
Technology, the battle's unfair,
You pull the hammer without a care.
Squeeze the trigger that makes you Man,
Pseudo-safari, the hunt is canned...
The hunt is canned.

Chorus
All are gone, all but one.
No contest, nowhere to run.
No more left, only one.
This is it, this is the Countdown to Extinction.

Tell the truth, you wouldn't dare.
The skin and trophy, oh so rare.
Silence speaks louder than words.
Ignore the guilt, and take your turn.
Liars anagram is "lairs,"
Man you were never even there.
Killed a few feet from the cages,
Point blank, you're so courageous...
So courageous.

Chorus

One hour from now,
Another species of life form
Will disappear off the face of the planet
Forever...and the rate is accelerating.

paya datok berkata...

Ulangan peristiwa huru hara amat pasti berlaku, demi survival penyamun, perompak, perogol, pengkhianat, petualang dan penzalim a.k.a umeno wal barison nasional. Tanda2 datangnya huru hara amat jelas, terang lagi bersuluh. Agen2 digerakkan bagi menghidup dan menyemarakkan api perkauman dan keagamaan.

Cubaan demi cubaan dilakukan. Cumanya mereka tidak sedar warga malaysia telah faham, belajar dan sedar. Majoriti dah jadi pandai mengguna otak dan hati untuk berfikir. Minoriti masih bebal, alpa dan leka, terus hanyut dengan segala "lagho" yang dicipta demi dunia, yg kelakarnya tak seberapa hasilnya.

Ingatlag wahai BN, tatkala kamu kalah kelak, huru hara yg kamu cipta tidak akan kami telan dan dengar. Pada masa kemenangan di pihak kami, kami sibuk menunggu dan mengepung segala lapangan terbang agar kamu tidak lepas lari. Waima jika kamu melakukan pertumpahan darah di tengah KL sekalipun, kami tidak akan endah kan.

Kami bersedia dengan kemungkinan ketiadaan segala macam network telekomunikasi dan internet pada hari kemenangan kami. Namun kamu perlu beringat, hati kami dipahat dengan 1 tujuan.

Teruskan usaha membuat 13mei, kamu tidak pernah belajar dari kekalahan firaun kerana kamu tidak kenal quran, mufti dan penasihat agama kamu juga menyorokkan quran dari diri kamu.

Ingatan kami ini khas buat SPR, BeeNd, ngo pro BeeNd, mufta, dan sekutu2 mereka yang berkiblatkan duit, bertuhankan wang.

Tanpa Nama berkata...

Amaran Tun M - Sebarang perubahan akan sekat kemajuan ekonomi utk masuk ke dlm akaun dirinya anak-beranak serta kroni-kroninya...

Tanpa Nama berkata...

madey ni dok rumah pun cakap keling jugak ngan anak2 cucu dia.. jenis eee ni.. kalo tak menipu, dia tak leh senang duduk..

mujurlah kita melayu asyik senang jer kene tipu..

TOWKEY JAMBU berkata...

WAH DIDI KOTA BELUD.....BUKAN MAIN MARAH KAUU............BERAPA LAMA DISIMPAN TU........YYYAAA YYYAAA MARAH LAGI MARAH LAGI....INGAT MAKIMAK NI DENGAR KE.......PODAHHHHH.....SELAGI DIO NI BERNAPAS...DAPAT HIGH B.P JE KORANG.....HAHAHAHA......DIA MINUM ARAK KAMU YANG MABOK....PIGIDAH....CAKAP BERAPI API CIUM PANTAT BAU PALAT.....HAHAHAHAHA....TAK TAKUT KENA I.S.A KE....HEHEHEHEHE......ANYWAY....CARRY ON.......SYABAS BETTY......DIDI KOTA BELUD...LU BOLEH BUAT GENG.....GENG BALING TELUR TEMBELANG KAT MAKIMAK NI......GROUP NAME......TTBT.........THE TELUR BUSUK TROWER....AIKKK MCM NAMA TT JE.....KIKIKIKIKIKIKI.....TT IS THE TELUR....ADA TELUR PUNYA WIRA....I LIKE.....