Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Februari 2013

KAH KAH KAH - MADEY SUDAH TAKUT


KOMENTAR TUKAR TIUB
jelas bahawa united malays national akan karam
jelas ketuanan melayu ini akan runtuh
jelas perkasa akan hancur

ini kerana hakikat 
bahawa undi kapir
bahawa undi kristian
bahawa undi hindu
bahawa undi atheis
bahawa undi
bahawa undi penyembah api
sama saja tarafnya dengan undi ketuanan melayu

jelas madey telah takut
jelas najib  memang kecut

NOTA:
ada jalur yang percaya
bahawa ibrahim ali ini
telah dipasang oleh anwar
untuk menimba undi bukan melayu
jalur ini percaya perjanjian ini telah
dibuat ketika ibrahim ali melawat anwar di german
jika ini benar maka  kah kah kah
Dr M: Ibrahim Ali bukan jurucakap Umno
KUALA LUMPUR, 1 Feb — Ibrahim Ali boleh jadi menyokong Umno akan tetapi beliau bukanlah jurucakap parti tersebut, kata penaung Perkasa  Mahathir Mohamad dalam usaha untuk meredakan ketegangan agama menjelang Pilihan Raya 2013.
Ibrahim yang lantang itu adalah pengasas Perkasa dan presiden yang tercetus akibat ancaman pembakaran ... Read More











KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit.... MAKA KERINGLAH AYER DALAM PERIGI.... kah kah kah...

kah kah kah...MAKA  SAEKOR KATAK MULA BERNAFAS DALAM LUMPUR... kah kah kah..

kah kah kah... MAKA BERJONGENG SAEKOR KATAK.... kah kah kah..






KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH


woit... TAHU TAKUT... CAKAP KETUANAN MELAYU...kah kah kah..

kah kah kah..CAKAP PEJUANG ISLAM... kah kah kah..

kah kah kah..PASAL NAK DAPAT UNDI KAPIR... TERUS JADI LEMBIK...kah kah kah..

woit...PERRJUANGAHN ISLAM KEPALA BANA APA?...kah kah kah..

kah kah kah...APA PUNYA TUUUUR... kah kah kah..

kah kah kah... KETUANAN  MELAYU TAKUT DALAM TANAH MELAYU...kah kah kah

ini saekor lagi
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


--------

4 ulasan:

kesian katak berkata...

kepala perkasa, takut dengan keling kutty?

kepala bana apa ketuanan melayu mcm ini??

Tanpa Nama berkata...

aku rasa kalu BN kalah pru13 ni, madey akan cepat2 naik jet untuk terbang balik ke kampung asal.

daging gigabait berkata...

Baik aku minum rootbeer lah dari kutuk 3 ekor ni dalam tt......buang karan....tunggu fatwa terbaru dari isham..:'(...puji tiga ekor ni sama macam Ku makan daging anjing tiga rasalah.....pui....

Tanpa Nama berkata...

Tak sabar nak tengok Brahim Katak dgn Zul Katak bertanding pilihanraya ni.. Berapa undi la agak2nya yg diorang ni dapat..