Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Februari 2013

PENYOKONG PAKATAN YANG BEKERJA DI KLIA - BERSEDIA!



ORANG JAHAT 
MERANCANG  UNTUK 
LARI KE LAUAR NEGARA
KOMENTAR TUKAR TIUB
maklumat dari klia baru diterima
maklumat dari seorang pilot

telah difahamkan
lima buah kapal terbang telah disewa khas
bermula dari hari penamaan calon
kapal terbang ini siapa siaga

siapa penyewa kapal terbang ini masih  diselidiki
kemana arah kapal terbang ini akan pergi masih belum jelas

NOTA
para pekerja di klia
para pegawai di klia
bersedia
jangan beri orang jahat ini keluar
gunakan kepintaran
untuk mengagalkan
rancangan mereka untuk lari
membawa harta kekayaan


Beri BN 5 tahun: TPM

Komen
Kota Bharu: Selepas 22 tahun diperintah PAS, rakyat Kelantan diminta memberi peluang kepada Barisan Nasional (BN) melakukan perubahan demi kepentingan rakyat negeri itu. »

BN boleh kembali kuasai Kelantan

2 Komen
Kuala Lumpur: Barisan Nasional (BN) kemungkinan besar boleh kembali menguasai Kelantan jika sokongan yang diberikan rakyat negeri itu terhadap Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) dijadikan sebagai ukuran. »

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...JANGAN RISAU... JANGAN GUSAR...kah kah kah..

kah kah kah...RAKYAT BUKAN HANYA BERI 5 TAHUN ...kah kah kah..

kah kah kah...LIMA TAHUN INI AMAT MINIMA.... kah kah kah...

kah kah kah....MUNGKIN RAKYAT AMAT MURAH  HATI...kah kah kah

kah kah kah....RAKYAT BERSEDIA BERI 10  ATAU 15 TAHUN... kah kah kah..

kah kah kah... SAMPAI TUA LAAA LU... DUDUK DI SUNGAI BULUH...kah kah kah...

NOTA:
yang lain telah diebritakan
akan melarikan diri
kah kah kah

INI MUKA ORANG JAHAT
JANGAN BENARKAN
MEREKA LARI
KELUAR NEGARA



----

8 ulasan:

DIDI MINUM TODY....HIK HIK ...HIK berkata...

Limo buah......kemungkinan ke brunei sebelum ke monaco.......ini negara favorate para penyamun.....india mungkin dan australia......ahhhhhn.....kemana mereka itu no dua.....yg penting buatlah sesuatu yang gempar agar kapal tu terkejut sikit sampai tak lalu nak terbang........aku raso semua tahu apo nak buat.....ini kojo suci dan terhormat....MENGHALANG PEROMPAK KHAZANAH NEGARA DARI LARI.......Lai lai kai......petik laju laju supaya senang sampei masalah kat penyamun ni.......tt....bilo turrrrrrrrr......???????

Tanpa Nama berkata...

Selamat hari wilayah
Selamatkan negara ini
Tapi
Tapi
Tapi
Jangan sesekali biarkan penyamun selamate

Tanpa Nama berkata...

Jaga-jaga...
kalau barua2 tu naik kapal kat KLIA lepas PRU sbb nak lari luar negeri, kita mintak pilot bertugas kasi turun lending terus kat penjara sungai buluh. Kita orang tunggu kat sana.

Tanpa Nama berkata...

Nak bawak masuk Indon kot

Tanpa Nama berkata...

Depa memang sudah buat pelbagai rancangan untuk lari malah ada juga rancangan nak buat huru-hara agar PRU tak diadakan dan boleh terus memerintah ala-Mageran.Itu sebab Gani Patail tak ambil tindakan atas Ibrahim Katak.Kalau orang Pakatan Rakyat yang buat macam Ibrahim Katak,dah lama polis tangkap.Abu Talib,mantan AG pun dah bersuara.Tunggu apa lagi!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro TT, geng Pakatan @ Bank Negara Malaysia mesti monitor transaki $$ menerusi SWIFT..bank2 puaka seperti HSBC,Barclays(any foreign Bank)plus kesemua local bank( Bank Islam,CIMB)..dgr cerita Mahathir ada private jet..dia mesti ada "private hanger" somewhere in kuala lumpur..

DIDI K.B.Y.S berkata...

Kalau ada yang serius nak excape.....suruh Airforce tembak kapal tu.....khalas.

salahudin al ayubi....penjaga baitulmaqdis.... berkata...

Lu beran lu buat tengok......ingat....ini melayu tau.......ini melayu akan cari lu pakai keris terbang......hehehehe....lu ingat aku memain.................cubalah lari......????????