Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Februari 2013

TUGAS SUCI YANG WAJIB KITA SEMUA IKUTI





 KERJA SUCI INI MEMBAWA DEMOKRASI



2008 dulu, member gua mengundi di A. Neneknya mengundi di B. Jarak lebih kurang 150km atau sejam setengah. Pagi2 lagi member gua jemput neneknya dari B ke rumah maknya A. "Kat sama meriah nek. Jom kita jalan2 tengok. Nanti saya hantar semula."


 Selepas zuhur member gua hantar neneknya untuk mengundi di B. Sengaja lewat2kan masa sehinggalah tempat undi ditutup. Neneknya tidak kisah sangat. Tetapi kalau undi kompom BN. 

Gua tanya member gua. Kenapa dia sanggup buat begitu. Member gua jawab dia sayangkan nenek dia. Dia tidak mahu neneknya dibangkitkan mengikut pemimpin yang salah. Dia sanggup buat sampai sorok kad pengenalan pun. on
HOT HOT HOT - NAJIB AKAN UNDUR - TER NOW!

------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tapi kalau SPR tengok takda orang undi untuk neneak dan mereka gantikan undi tersebut macamana? lol.

So kepada yang tak mahu mengundi tetapid ah daftar silala pergi undi sebelum undi anda diisi oleh hantu :D

Tanpa Nama berkata...

Elok gak tapi kena pastikan beto2 dulu yg nenek kita tu tegar UBN. Klu nenek kita tegar PR, pagi2 lagi kita kena ajak nenek kita gi ngundi, takut ptang nenek kita padam dulu sebelum sempat nak ngundi PR.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Lain kali nak fu k....letak gambar siapa nak fu k tu......heheheh...nenek ni...tak baik fu k fu k tau....stim bapa bapa tunggal tengok....ihhh....seksi nenek....

Tanpa Nama berkata...

takper2 gantikan nenek dier dengan nenekku. nenekku fanatik pr.

Tanpa Nama berkata...

tu gambar seorang nenek sedang mengfuck rosemah ke?

Tanpa Nama berkata...

Nenek2... Cucu manalah yg ajar ni? Nenek gua plak masa mengundi - dia pangkah 'X' utk BN atas kertas undi. Adui nek, napa pangkah BN? Nenek gua kata 'X' tu maksudnya 'tidak suka'. Oleh kerana tdk suka dgn BN maka beliau pun memangkahlah BN pada kertas undinya...kweng..kweng..kweng..kweng...