Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Februari 2013

INI BUKTI SAHEH POLIS BERSUBAHAT BUAT KACAU DAN HURU HARA




BUKTI JELAS
BUKIT SAHEH
inilah mesyuarat  perancangan
mesyuarat merancanh untuk buat kacau
perancangan untuk buat huru hara

SAHEH
pihak polis tahu  lebih awal
pihak polis bersekongkol
pihak polis  samasama merestui
pihak polis sama terlibat

MAKA
kalau nak masuk felda pun di halang
bayangan apa agaknya
rancangan yang sedang diatur
untuk menghalang pakatan rakyat
dari mengambil alih
pentabiran di putrajaya

NAK MASUK FELDA 
di halang
NAK MASUK PUTRA JAYA
MUSTAHIL




-------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wa da kata da,puak2 pak polisi mmg ni golongan munafikun & kufur,trmasuk la brader & sdara mara wa yg polis tu...apa lg dgn musang hassang ke,fozi shaari ke lngsung xleh d percayai!toksah la nk buat2 baik dgn puak perangai zionis ni...dorg ni mmg otak level PDRM (pakaian dalam rosmah mansur!!!) hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Not all umno is terrorist,but all terrorist are umno! Hahhhahahah

Tanpa Nama berkata...

MALAYSIA AKAN HANCUR KALAU MCM NI. POLIS PUN DIPERALATKAN. YA ALLAH, SELAMATKANLAH MALAYSIA NEGERAKU YG TERCINTA.

Tanpa Nama berkata...

Polis kalu x mkn rasuah..bukan polis
polis kalu x main betina..bkan polis
polis kalu x mnum arak..bkan polis
polis kalu x jual dadah..bkn polis
polis kalu x pndai mnipu..bkn polis
polis kalu x syirik..bkn polis
polis kalu x munafik..bkn polis
polis kalu x kufur..bkn polis
Polis kalu tayar bocor?...TUKARTIUB la bodoh!!!

Tanpa Nama berkata...

Apakah TT patut mulakan satu artikel Melayu tertindas dan penyakit ADHD, bagi Melayu yg ada sikit atau lebih kuasa, mereka berkecenderungan dengan simptom NPD. Tak ramai melayu yg bebas kedua2 penyakit yg sukar dirawat ini. Gua berani jamin, hanya boleh dibilang dengan tak lebih jari di dua tangan kita jer.

Selagi orang Melayu masih kekal stim dgn simptom ADHD dan NPD, gua nampak hikmat dan mukjizat tulisan TT hanya akan jadi mcm Alquran buruk saja. Dibaca setiap hari untuk dpt stim terlebih dengung saja, tapi langsung x ada perubahan dan pencerahan diperolehi.

Tanpa Nama berkata...

sekumpulan manusia yg bodoh piang.. kesian.. otak ada tapi tak mau pikir mana betol mana salah.. byk termakan duit haram kot, sampai gelap hati.. betol lahh Madey kutty kata hanya org2 yg bodoh je duk dalam Umno... kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

sekumpulan manusia yg bodoh piang.. kesian.. otak ada tapi tak mau pikir mana betol mana salah.. byk termakan duit haram kot, sampai gelap hati.. betol lahh Madey kutty kata hanya org2 yg bodoh je duk dalam Umno... kah kah kah...

george washington. berkata...

Dah tahu kenapa bertanya lagi............nampak je meke ni ambik gambar...report....godam mereke sampai makan roti kerinv......puak ni harus dihapuskan...HARUS DIHAPUSKAN....TIADA JALAN PULANG UNTUK MEREKA NI......SDH TIADA..............MATILAGI BAIKLAH MEKE NI........