Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 Februari 2013

SATU LAGI BUKTI PENGUNDI AKAN DITIPU DALAM PILIHAN RAYA



GAMBAR GAMBAR BUKTI
dibawah ini hanyalah
sadikit gambar gambar bukti
bahawa yang  membawa huru bin hara
ialah parti ketuanan melayu
yang akan kalah
TETAPI
parti ketuanan melayu ini
akan menipu dalam pilihan raya
untuk
TERUS BERKUASA

PUSAT PENIPUAN

KEGANSAN YANG DI RANCANG

ORANG JAHAT YANG DU UPAH

BUKTI PILIHAN RAYA TIPU

MANGSA

 PENJAHAT JALAN KEBUN
AKAN DI CARI

KOMENTAR TUKAR TIUB

PERTAMA
kerajaan hari ini adalah kerajaan haramn
dapat kuasa dari undi tipu di sabah

KEDUA
 spr adalah alat
united malays national organisation
yang tugasnya memastikan
parti ketuanan melayu ini mennag

KETIGA
yang dilawan bukan
united malays national organisation
tapi satu sistem pemilihan
yang akan memastikan gerombolan jahat ini menang

KE EMPAT
amaran awal telah diberi
jangan menipu

KELIMA
huru bin hara ini darai mana?
huru dan hara ini datangnya
dari united malays national organisation

NOTA:
ceramah diserang
kereta di pecah kan
bas di simbah cat
penyokong kena lastik bola besi
penceamah di pukul

semua ini bukan kerja pakatan rakyat
semua ini kerja united malays national organisation

INI BUKAN ANCAMAN
INI SATU JANJI

Jangan cetus huru-hara jika kalah

Najib Razak berkata, pembangkang harus menghormati dan menerima keputusan yang dibuat rakyat tanpa perlu menimbulkan huru-hara sekiranya mereka kalah dalam Pilihan Raya Umum Ke-13.
Menurut Najib , pembangkang seharusnya menghormati keputusan rakyat kerana perkara itu adalah salah satu daripada prinsip penting dalam sistem demokrasi berparlimen yang diamalkan di negara ini.

"Kita mesti terima apa jua keputusan rakyat, jika dia (pembangkang) kata dia percaya kepada demokrasi, dia tidak boleh tolak sesuatu yang telah diputuskan oleh rakyat," katanya dalam sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) UMNO di sini hari ini.

Kelmarin,  Mahathir Mohamad mengingatkan rancangan Anwar mengimport demonstrasi jalanan ala 'Arab Spring' harus diambil perhatian serius memandangkan kemampuan Ketua Pembangkang itu menganjurkan demonstrasi besar-besaran sebelum ini tidak dapat dinafikan.

Najib berkata, kerajaan mahu pilihan raya umum diadakan mengikut landasan yang benar dan pihaknya sendiri penuh yakin Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berkemampuan memastikannya berjalan dengan adil dan bersih.


JALAN RAYA 
JAWAPAN KITA


-----

4 ulasan:

Mampossss umno berkata...

Kalau BN kalah, samseng umno jangan buat huru hara ye... Kang kena tangkap masuk lokap

insafdoh67 berkata...

tipu. ... mampus puok mu rakyat pakat ke jlnraya.... nok tengok turun dok try tipuuuuuu.... ingat.... ini satu janji.. PTR.. Tentera Rakyat.... kih.kih.kih...

Tanpa Nama berkata...

Kitte bakor je yob!!! PR xkn buat huru hara...cume umno je yg haru biru!! UMNO-Utk Melayu NO! Utk Mamak Naik Ok!

Tanpa Nama berkata...

Baca dgn tenang, semua lukah dan bubu telah dipasang dgn jayanya. Semua pegawai2 kerajaan subversif BN telahpun ready dgn report dan tugas masing2 menjaga lukah dan bubu yg dah pun dipasang. Sbb tu BN masih leka dengan kuasa yg ada. Tiada kuasa2 maya yg mampu difikir manusia akan dapat menghalang penipuan ini diteruskan selagi sistem ini masih digunapakai.

Rakyat akan terus terjerat dengan lukah penipuan ini. Kerana membiarkan sistem bangang dan bodoh ini terus diguna untuk membodohkan diri sendiri. Umpama orang ada duit berjuta namun masih setia dengan kereta kancil keluaran 90an yg sudah berkarat dan tak dijaga, namun masih nak masuk perlumbaan F12013.

Pilihanraya dan SPR hanyalah satu alat untuk memenangkan gerombolan.Jika ini diubah, maka tertonggenglah BN. Jika ini kekal, buatlah demo atau menghasut macam mana sekalipun, BN akan terus kekal tanpa masalah.