Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 6 Februari 2013

KULIAH POLITIK : KUASA DAN KUASA





KOMENTAR TUKAR TIUB

ini baru ceramah
sudah di serang

apakah samseng
united malays national organisation
akan berdiam diri 
tak membuat apa apa
membenarkan
pakatan rakyat ambil alih putra jaya?

nak masuk kawasan felda kena serang
hanya nak buat ceramah
bukan nak tangkap isa samad

bayangkan 
nak ambil alih putra jaya  boleh dengan senang?

senang tanpa halangan?



Gangguan samseng: Ceramah dihenti untuk 


keselamatan


KUALA LUMPUR:Mazlan berkata, 

akibat gangguan melampau itu, 

pihak penganjur membuat 

keputusan menghentikan ceramah serta 

merta bagi menjamin keselamatan orang 

ramai yang hadir.


MUKA
PENYERANG

--------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

smlm gua ada sekali di felda teloi timur utk crmh mazlan Aliman..umno siap sekat jln xbg msuk felda.polis ada pn dok tgk saja..dh guna undg2 rimba..kalau nk rempuh samseng smlm..mmg smua depa msuk icu.xpon masuk kubor..atas arhn mazlan.smua pnyokong pakatan berundur dan g buat repot polis..umno bodo.polis 8x bodo

Tanpa Nama berkata...

Samsing masih berguna dan diperlukan serta boleh lagi cari makan. Ada yang nak bayar dan bagi perlindungan laku jenayahnya tidak diambil tindakan olih pihak berkuasa.

Tanpa Nama berkata...

dulu masa anu war jd TPM tak pandang rakyat felda...x kerap masuk dlm felda..x angkat port org felda...termasuk la ko ishamudin rais oiii...skg felda dh maju..org felda dh canggih..org felda dh kaya.tun razak n najib byk naikkan felda...baru skg korang nk masuk felda..nak berceramah..nak bantu la konon..sbb apa korang buat mcm tu?? sbb ceramah korang kt luar felda dh x laku..byk program ceramah korang last minit batal..lagipun mazlan aliman nk berceramah pasal saham...tau ke dia apa tu saham??..apa taraf dia..kelakar la PR ni..mungkin. PR nk buat ceramah ada sbb...mungkin PR ni kutip derma lps ceramah..konon2 derma jihad..sbb org felda dh byk duit..itu je punca PR nk masuk felda buat ceramah..rupanya nk kutip derma jihad...bangang punya PR

Tanpa Nama berkata...

http://www.guardian.co.uk/world/2013/feb/05/arab-spring-global-revolution

Tanpa Nama berkata...

10.36, kau tahu tak beza 800 unit dgn 800 lot? Memang PR nak menghasut supaya peneroka sedar yg mrk telah tertipu. kau tahu kenapa? aku lah salah sorang yg kena tipu! canggih? maju? kaya?, kau peneroka felda ke?....kkahkahkah...inilah yg TT selalu sebut, kahkahkahkahakaa....makcik & pakcik felda....kahkahkahakahkahakahkh....

Tanpa Nama berkata...

Piiraah lu mabuk! Dulu PR da slalu msuk felda la bengong..nk bg sdar org2 felda,bahawasanye BN itu lg truk dr yahudi,tindas org felda dan mcm2,d sebabkn org felda bodoh2 & x sdar diri lalu korg smua kna tipu idup2 dgn BN...sjak smua rkyat msia sdar pnipuan umno,br la org felda sdar n jemput puak PR msuk felfa...lu je yg katak bwh septic tank yv x sdqr! Hahahahahaha