Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 22 Februari 2013

PENCERAHAN - MENGENAL BANI MELAYU


MACAM MANA
INI JADI
BANI MELAYU


 SIAPA BANI MELAYU
Biasalah tt.. menipu ni adalah kerja yg paling mulia untuk bani melayu islam.. malah berterusan menjadi bodoh dan dungu adalah mulia-mulia-semulia-mulianya kejadian melayu islam... 

kebodohan yg nyaman ini janganlah sesekali disedarkan akan gerakan2 agenda gerombolan terus berjalan lancar.. Islam adalah senjata ampuh untuk membodohkan bani melayu... tak percaya, suruhlah bersyukur...

 sekonyong2nya bani melayu akan menjadi bodoh bangang dengan segera.. jika membangkang pulak, dia takut jadi org x bersyukur dan jatuh kapir pulak doh... senang jer nak bodoh2kan begini.. bodoh mcm pelir... suker jer gua mencarut2 ni.. on PENCERAHAN DARI PEMBACA
Anonymous
on 2/21/13

PROJEK TIPU BANI MELAYU
tt, kerja buat kilang dan jual air jampi berjenama "tipu melayu" merupakan kerja paling senang nak dapatkan fulus dan pengaruh. Supaya lebih meyakinkan lagi umat melayu, gunakan Islam sebagai ayat pelaris dan pendinding.

 Pelaris kerana umat melayu bodoh dan mudah ditipu atas nama agama. Pendinding pula kerana umat melayu takut untuk menolak dan menentang kerja menipu ini. 

Kerja menipu ini lebih mudah bila guna lebel "perubatan Islam". Dengan nama "perubatan Islam", kerja menipu makin mudah dan lancar, kerana orang melayu akan berlumba-lumba menghabiskan fulus bila sesuatu dikaitkan dengan Islam. on KEMPEN ANTI HARUN DIN DITERUSKAN

KalbunUMNO
on 2/21/13


JEMPUTAN


--------

6 ulasan:

Ado Mbalam berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=9pBe2_tbPUE

Bomoh Bani Melayu Cakra Alam...menipu

Tanpa Nama berkata...

Ini Kumpulan anak Peranakan Darah keling Kuty yang tak mempunyai Negeri terpaksa Bergantung pada Chief nya Mahadey Kuty menyerapkan nya dalam UMNO ( United Mamak nationa Organisation/ New Era )pasal tu sratiji memansuhkan UMNO asal di lakukan begitu jitu sekali dan terus menjerumuskan pada Kejatuhan Ketua hakim Negara Tun Salleh Abas tak dapat bersuara apabila jawatan nya di Lucutkan dengan serta merta...MELAYU BODOH ( hanya Melayu United National Organisation sahaja jenis Bani Melayu Keturunan Pengkhianat bangsa dari Zaman Kejatuhan Sultan Melaka...Asalnya dari Negeri MELAKA )jadi Virus ini telas merebak menjadi penyakit berjangkit yang susah untuk dipulihkan....Penyakit ini telah merebak ke dalam Istana Raja Gopal N.Johor.Pahang yang paling Serious Selangor Keturunan Chukong yang di tukarkan oleh Yap Ah Loy Zaman Datok Raja Gopal semasa di lahirkan di Negeri Selangor ketika waktu Datok nya memerentah dahulu.....Melayu Selalu kena Tipu oeleh Chukong dan Mamak Kuty jual Rempah...He..he..hee cuba siasat kalau tak percaya...sampai ke akar Umbi nya..

Tanpa Nama berkata...

Kempen anti-Harun Din,
Orang PAS becok mulut mengata Mahathir Kutty kayakan anak dan Pak Lah kayakan menantu,tapi mereka tak tau Harun Din sibuk nak berkawan dengan UMNO sebab menantu banyak dapat projek.Dia rasa rugi sebab sahabat karibnya Hassan Ali disingkirkan dari PAS,banyak projek dari Selangor kempunan.

raj raman berkata...

Bani Melayu?
I love the word.

rajraman666.Terlampau banyak bangsa murtad di Malaysia tapi Melayu asli masih tak perasan.

ahaks berkata...

Salam Pak Isham..Memandangkan PRU dh makin hampir,aku nk sangt beri pencerahan tentang kenapa kita pemuda2 Malaysia begitu beriya2 sokong DSAI a.k.a Anwar Ibrahim...Disini aku berikan sebab kenapa dn mengapa pemuda2 Malaysia berdiri teguh dbelakangnya...Aku mulakan dengan beliau adalah seorang Trandsetter .Ya. Dahulu waktu DSAI jd ketua gerakan mahasiswa, DSAI selalu mengenakan pakaian baju melayu dn seluar jeans/slack... Akhirnya jd ikutan anak muda ,contoh dlm filem Ali Setan.. Shah Reza Ya Salam,dressup mcm DSAI.. baju melayu n Seluar Jeans.. Rakyat Malaysia sedarlah bahawasanya Anwar Ibrahim ini lambang melayu sejati. Simbol majoriti rakyat Malaysia, Melayu Islam khasnya.. Asal dari kampung,belajar d institut pengajian di Malaysia dn lambang kejayaan Sistem pendidikan Malaysia.. lambang kendiri dn survival pemuda Melayu kelas menengah dn bawah dlm melawan arus utk menjadi manusia terbaik Malaysia bahkan di dunia.. Apa ada pd Najib? value apa yg ada padanya sebgai org melayu? Lahir dri keluarga elit.. jauh dri kehidupan Majoriti Pemuda Melayu.. Andai Anwar Ibrahim berjaya pd Pru13 nanti,ini bermakna harapan utk pemuda2 Melayu utk menjadi manusia terbaik itu cerah dn bkn angan2 kosong.. tetapi andai Anwar Ibrahim kalah,bermakna peluang utk pemuda melayu utk menjadi yg terbaik itu mustahil.. Ini kerana Anwar Ibrahim ditekan dn dihalang dgn berbagai cara2 yg keji lagi hina hanya semata2 utk menyekat dia dari menjadi dri seorang anak kampung ke seorang yg paling berkuasa dn berjaya.. secara xlangsung,ini juga sebagai manifestasi dri golongan elit dn bangsawan kpda golongan Melayu pertengahan dn marhaen seperti Anwar Ibrahim bahawasanya di Malaysia ini,Pemuda Melayu kelas Menengah dn marhaen langsung tidak boleh utk bercita2 menjadi seorang manusia yg terbaik dn berjaya keluar dri kepompong struktur kelas sosialnya.. Golongan Elite dn bangsawan akn menggunakan apa cara sekali pun utk menghalang perkara ini berlaku... ini lah hakikat yg berlaku di tanah air kita ini.. Sokong lah sosok tubuh yg bernama Anwar Ibrahim ini, kerana beliau adalah lambang dn simbol kepada Pemuda Melayu dan Bangsa Malaysia khasnya bahawa kita boleh maju kedepan,kita boleh melepasi dinding para elitise dn bangsawan tersebut.Itulah erti kemerdekaan yg sebenar2 merdeka .. Reformasi itu perlu utk agama bangsa dn negara...

Tanpa Nama berkata...

keliru.bani melayu ka bani jawi ? kenapa perubatan Islam itu salah ? ada fakta ka ?