.

Isnin, 8 April 2013

AKHIRNYA RAHSIA TER BONGGENG





PERJUANGAN 
KETUANAN MELAYU
HALANG 
CHINA KAPIR MASUK MASJID



KOTA BHARU 7 April - Setelah menuduh solat orang UMNO tidak mendapat pahala, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mendakwa, UMNO membuat masjid bukan kerana Islam sebaliknya mahu menjadi kontraktor.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI HINA PALING HINA.... kah kah kah..

kah kah kah...TER BONG GENG PALING BONG GENG.... kah kah kah..

woit... DULU ORANG RAMAI ADA FIKIR MACAM INI.... kah kah kah..

kah kah kah.... TAPI BELUM SAHEH LAGI.... kah kah kah...

kah kah kah....KINI SAHEH... BUAT MASJID UNTUK BERI KONTREK.... kah kah kah..

kah kah kah..KEMUDIAN  CERITA INI TAMBAH SYIOK....kah kah kah..

kah kah kah..JUAL KONTREK PADA  KONTREKTOR  CHINA.... kah kah kah..

kah kah kah... LEPAS ITU GERPMBOLAN HEBOH  BERJUANG UNTUK ISLAM.... kah kah kah..

kah lkah lkah...CHINA KAPIR TAK BOLEH MASUK MASJID.... kah kah kah

NOTA

perjuangan islam ketuanan melayu
aialah menghalang china kapir masuk masjid
tapi buat masjid okay
kah kah kah


SEBUAH BUKU 
HISHAMUDDIN RAIS

--------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah ... cina tak boleh masuk masjid tapi boleh buat masjid (walaupun kiblatnya salah - rujuk masjid kristal, 'ganu)..., ye betul.. umno buat masjid untuk jadi kontraktor dan kemudiannya serah pada kontraktor cina.., kalau kat perak ni kontraktor melayu sayang sangat dan selalu bagi kontrak kat Chong Yun Foo (Chong Heon Brothers)... apa komen Persatuan Kontraktor Melayu Perak ?

DIDI KOTA BELUD berkata...

Yang dah islam....islamlah terus....yang belum islam.....kita mesrakan...islam kan juga sikap ikhlas kita 100%....tunjukkan apa yang seronok menjadi islam....rasis tak seronok.....hasad dengki sabotaj tak seronok....hipokrasi dan tipu indentiti tak seronok....yang seronok dalam islam ialah...kita buat apa kita cakap...DENGAN FAKTA.....betullah....yang buat audio visiual dalam masjid kebanyakannya bangsa cina...wei ...takder spiker...takder azan weiiiiiii.....hahahaahhaa.....alahai umno....benih apa yang kamu tanam ni....tak bley makan langsung.....rugi tanam......membazir dan memudaratkan kesihatan.....RACUN .........olo lah

Tanpa Nama berkata...

Ntah sumber mana kata orang kapir tak boleh masuk masjid :)risau sangat

Solat kat gereja pun takda hadis kata tak boleh cuma ada masa zaman khalifah.. khalifah islam ni ziarah gereja (atas dasar politik dan dakwah)

Pada satu masa paderi sudah ofer solat kat kawasan gereja sebab masuk waktu solat dia tolak sebab tak mau orang Islam kemudian ikut apa dia buat.. di solat luar kawasan gereja.

Jadi apa nak takut.. Allah tu maha pengasih dan peyayang dia berkuasa.. nak masuk.. masuk la asalkanbersih dan memenuhi syarat.. apa salahnya semoga dengan memasuki rumah Allah mereka mendapat hidayah..

Tanpa Nama berkata...

duit komisen buat msjid halal la isham..lu ada bc x kitab umno?..klu nk bljr kens jumpe madey n kulum2 ckit bru cpt kayo..

Tanpa Nama berkata...

Org cina tak boleh masuk sebab kapir. Tapi kenapa Mat saleh makan babi boleh masuk??

Tanpa Nama berkata...

Ini muslim Nik Aziz betul2 kepala hotak dia revolusioner... tak ramai ustat dlm PAS cenggini...

Dlm PR mmg otak Nik Aziz tak boleh blah... setiap perkataan bombastic dia mmg cool n cult... lu TT punyer bahasa kasi manyak cerah... itu tok nik dia punyer bahasa mmg makan dalam..hati dihiris2 xdpt tido malam sebulan...kahkahkah... kalo RTM TV3 dengaq mende ni...dia jadi biol 3-4 bulan...

Tanpa Nama berkata...

Sham,

lu pulak bila nak bina 'masjid'? umur dah lanjut, kang nak naik 'mimbar' pun tak larat.... kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

parah sangat la UMNO nie! dah mengalahkan org kapir pulak dah..memandai buat hukum! salah katak la nie! benawe punya katak! duduk dalam tempurung senyap2 sudah la katak!