Isnin, 8 April 2013

YA AMPOOON MALAYSIA KU




DENGAR APA
BEKAS JENERAL INI CAKAP


PUTRAJAYA 8 April -  Najib Tun Razak hari ini menyifatkan segelintir pesara pegawai tentera yang menyertai pembangkang sebagai kehilangan integriti sehingga sanggup menggadai maruah diri. Menurut..

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...MALAYSIA INI CUKUP SENANG NAK HILANG INTEGRITI... kah kah kah..

kah kah kah... CUKUP SENANG GADAI MARUAH.... kah kah kah...

kah kah kah... CUKUP SENANG JADI PENGKHIANAT NEGARA.... kah kah kah...

woit.... SOKONG SAJA PAKATAN RAKYAT AKAN HILANG INTREGRITI... kah kah kah..

kah kah kah... AKAN HILANG PENCEN... kah kah kah..

woit... TAPI NAK DAPAT SEMUA ITU PUN SENANG JUGA.... kah kah kah...

kah kah kah... CIUM TANGAN ROSMAH SEMUA AKAN BAIK.... kah kah kah..

kah kah kah..INTEGRITI ADA ... MARUAH ADA... kah kah kah...

kah kah kah...YANG TAK TAHAN TU ...PENCEN PUN NAIK BERGANDA GANDA.... kah kah kah..

kah kah kah...SILAP SILAP JADI BODY GUARD ROSMAH... kah kah kah


YANG INI
MUSTAHIL HILANG INTEGRITI
MUSTAHIL HILANG MARUAH
MUSTAHIL RASUAH

------

12 ulasan:

مهمد شفاريز berkata...

Walaupun ada skandal lembuuuu?

Unknown berkata...

Apa la bodo si Najis tun Razak ni!!! Tentera itu kesetiaan dan ketaatan mereka adalah kepada panji panji Yang diPertuan Agong. Bukannya pada bendera BN atau UMNO... Aku pernah angkat sumpah kesatria la Najis Tun Razak bodo woi.... Masa muda muda dulu ko duduk kat tanah ayer baginda queen la. Masa tu cakap Melayu pun lintang pukang... Chisssss!!!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bila pakatan rakyat menang....aku harap...memana mind set mengampu dulu baru senang hidup hendaklah dihapuskan......kita start dengan PM dahulu...lepas tu towkey towkey besar......kena start pada hari pertama pakatan memerintah pada 2 mei 2013....sebab 1 mei kita cuti.....hehehhhe.....

Tanpa Nama berkata...

Masa dalam kera jaan tidak berani cakap bila tidak dapat apa apa selepas pensen kutuk kerajaann. Don't talk sampah lah isham.

Tanpa Nama berkata...

sekelian yang bersifat anak haram jadah akan mencari yang bersifat anak haram jadah juga... Najib akan mencari rosmah, Mahathir akan mencari Ibrahim Ali (sebab Mendiang Megat Junid dah tumpor), Sharizat lembu akan mencari Raja Nong Chik, Zahid hamidi akan mencari Azalina..?

Tanpa Nama berkata...

manusia paling mulia pada pandangan UMNO ialah yang paling cekap merompak harta rakyat, yang paling pandai mereka cerita fitnah 'genre sex horror', yang paling pandai memutar belit perlembagaan dan undang-undang negara, yang pandai mengusap bontot rosmah, yang paling pandai menabur janji dan bila janji dah tak boleh dipenuhi bunuh je orang yang dijanjikan bayaran, orang yang paling mulia disisi umno ialah orang yang paling awal tak lepas tapisan SPRM untuk menjadi calon PRU, orang yang paling mulia lagi bagi umno ialah orang yang menggunakan khidmat 'sami' hindu yang diimport dari benua keling sebab sami Batu Caves 'belum tamat' pengajiannya untuk melakukan 'ritual' membuang sial dan lepas tu tuduh pembangkang terpesong akidah, orang yang paling mulia pada umno ialah orang yang menegeluar kan fatwa mengHARUSkan untuk tidak menegur kerja-kerja syirik yang dilakukan oleh UMNO kalau tidak jawatan MUFTI akan ditarik balik, orang yang paling mulia disi UMNO ialah memberikan IC kepada pendatang filipina dan lepas tu tuduh pembangkang terlibat memberikan IC tersebut untuk mengekalkan kuasa, orang paling mulia disi UMNO ialah yang berbangga anaknya memiliki saham terbesar dalam pengeluaran arak (remember San Miguel remember Mirzan)orang yang paling mulia disisi UMNO ialah yang paling suka 'menjarjis' sana sini, oang yang paling mulia disisi UMNO adalah yang sebodoh dan setengin Fuad Zarkashi ... ok lah kalau ada sesiapa yang nak tambah (be my guest) kalau saya teruskan mahu habis entri bro TT kali ni...

mk berkata...

You have not giving me the answer yet - are you a GAY ?

Tanpa Nama berkata...

pertamanya, kalau dah pejuang sejati kenapa masa dlm service lu tak bangkang kerajaan kalau lu anggap itu salah ini salah, lu pun pengampu penjilat juga sbb tu boleh pencen general..busuk2 pun ribu2 juga. kenapa?? sbb lu pun jenis jaga periuk nasi juga. sekarang ni lu dok mentekedarah duit pencen tu macam mana, kira haram tak? lu tak malu ke? lu dan juga general2 pencen dan bangang lain macam lu ni dari jenis yang dlm servis lu sapu semua, bila tak boleh sapu lu tak puas hati, jenis yg tak tahu buat kerja melainkan kuat mengampu. orang2 cam lu ni adalah jenis2 yg tak dapat apa yg lu nak je. sekarang lu join pakatan mudah-mudahan lu dapat la jadi calon. pada gua lu la sebenarnya pengkhianat negara sejati.

keduanya, lu orang jangan pandang projek ic ni semuanya salah belaka. ada juga yg baiknya. misalnya rakyat di sabah dan sarawak, masih ramai yg tak ber-ic sebabnya puak2 ni jenis duduk jauh di pedalaman, dah tinggal di sabah berpuluh-puluh tahun. kalau ikut syarat kewarganegaraan dikira layak dah; lahir di sabah/sarawak. kalau tak lahir di malaysia pun, dah bermastautin lama di sabah/sarawak. kena ingat bro, kalau tak sebab projek ic ni keturunan lahabau2 mcm badrulamin dan ketua pemuda pas sabah tu tak jadi warganegara la.

satu lagi sudut lu orang kena tengok juga, pernah dilaporkan oleh jabatan imigresen beberapa tahun dulu 30-40 ribu pelancong china yang datang ke malaysia tiada rekod keluar, ke mana puak2 ni pergi derr? rasanya banyak kat kl, penang, ipoh.. lu orang boleh beza ke cina malaysia dgn cina taiwan atau cina china?? takkan lu orang tak pernah jumpa cina yg langsung tak tau cakap bahasa malaysia??

kalau projek ic tu untuk yg betul2 layak, lahir di negara ni, tinggal di negara ni, agama islam pulak tu..apahal lu orang nak kecoh2 derr. lu orang sanggup ke halau keturunan badrulamin tu dari negara ni??? kalau wa, tak sanggup derr biar pun wa benci perangai badrulamin tu..buruk2 dia pun biarlah melayu islam lagi ramai daripada harbi dapig tu derr..esok pm pun babi harbi yg jadi.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 12:18 ptg
Pertamanya, lu masuk sevis gomen dulu baru lu tau mulut kena gam macamna segala macam tindakan boleh diambil utk staf gomen yg tak setuju ngan majikan cakap senangla....lg satu lu patut paham staf gomen dibyr gaji oleh gomen bukan parti lainla kalo lu kerja kt pjbt umno...

Keduanya,boleh bgtau mana ada negara lain dalam dunia ni senang2 bagi ic kt org asing? semata2 nk terus kekal berkuasa kecuali Malaysia...kalo duduk pedalaman sekalipun dh puluh2 tahun apa peranan JPN dll agensi kerajaan...buat apa? Mekah yang jauh bribu batu pun umat Islam boleh sampai dari pelusuk dunia sejak beribu tahun dulu...inikan plk xleh pegi pjbt pendftrn...

lu sedar ke tdk...pati berjuta kt negara ni....sapa punya kuasa yg membiarkan berjuta2 pati masuk?? salah badrulamin ngan ketua pemuda pas sabah jugak ke???

DIDI KOTA BELUD berkata...

Puak puak apa lu cakap der...respeklah sikit....kito ada bangsa...bukan macam india mengaku melayu turrrrr.....

Tanpa Nama berkata...

walaupun blog tt meraikan perbezaan pendapat, tapi gua ckap terus terang, meluat gua baca idea2 penyokong Ubn yang mengarut dan bersikap tebal perkauman. dah masuk tahun 2013, dia nye assabiah macam baru keluar hutan. jenis bercakap macam malaysia ni ada 1 jenis bangsa je. wei badigol, projek i/c ada side positif? lu g sabah and explain that to natives, gua nak tgk lu kapla pecah ke tak...dumbass!

sham, tu ada pulak makhluk yang tanya lu gay ke hapa? kahkahkah mesti sebab lu x bina masjid lg ! kahkahkah gua ptg ayam kalau lu jnis spesis tala lubang bontot! kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Biarlah sp pn pm asl bukan umno..hahaha