Khamis, 11 April 2013

BERITA BERGAMBAR YANG MENGEJUTKAN


KAH KAH KAH
SATU LAGI RUNTUH
KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH

Sham Gee
6 minutes ago 

Terengganu Darul Runtuh dibawah pemerintahan UMNO/BN
 

--------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Silp2 besok lusa runtuh jugak rumah pprt tmpat aku duduk ni karang..

Watikah Sinar berkata...

Selalunya kalu runtuh2 gini TT bagi teka-teki siapa kontraktornya, tapi heran kenapa tidak kali ini???

Nasib baik rangka2 besi saja yg runtuh, kalu tidak Ahmad NaWAB pun tak dapat menjaWAB....

Kah,kah,kah,kah....

AHLI PKR YANG MERAJUK berkata...

Bro Isham,

Tahukah anda bahawa calon PAS yang berketurunan Rajah Gopal adalah arkitek yang membina Stadium Runtuh 2.0? Mengapakah dia dicalonkan? Bukankah lebih baik jika dia menjadi ahli biasa? Mengapa? Kerana bila orang cakap pasal Stadium Runtuh setelah PR memerintah, maka orang UMNO akan menuduh Pakatan Rakyat yang bertanggungjawab terhadap Stadium 2.0.

Jangan silap faham. Saya adalah ahli PKR tetapi ada satu perkara yang saya amat tidak suka didalam PR yang saya harap PR boleh hapuskan iaitu DARJATISM (iaitu selalu memandang darjat & pangkat). Mengapakah orang yang baru join PAS, PKR atau DAP selalu diberi tempat yang tertinggi didalam parti jikalau mereka berketurunan Rajah Gopal atau bekas menteri BN atau berpangkat Datuk manakala ahli biasa yang setia macam saya akan terus kekal menjadi ahli biasa tiada peluang naik pangkat dalam parti? Contoh terbaik ialah Tunku Abdul Aziz yang terus diberi kerusi Timbalan Pengerusi DAP bila dia sertai DAP pada 2008. Tidakkah PR sedar mereka ini adalah Trojan Horse UMNO celaka keparat? Mengapakah PR begitu bodoh sekali?

Mengapakah abang Hisham tidak dipilih untuk bertanding? Bagi saya, abang Hisham lebih layak menjadi Menteri Besar Kedah daripada Azizan.

makang ikang berkata...

dengar rumus2 ramai warga kota kl tempah tiket balik ganu 4 hb dan mohon cuti @ ambik mc hari senin. tanda2 ikang belukang nak tumbang....

DIDI KOTA BELUD berkata...

Bhumipuhtra contraktore.........hidup sehgan mahti tidak mahu.....kecil kecil tidak dicekik...sudah besar mencekik...phui....

Tanpa Nama berkata...

BUR1T = BANTUAN UNTUK RAKYAT 1TERENGGANU

Tanpa Nama berkata...

ptg tadi dlm traffic jam aku dengar radio bfm pasal kehebatan, eh ketidakhebatan, universiti2 seluruh 1malaysia yg jatuh tersembam dalam ranking asia/dunia.

malam ni kat rumah aku baca blog tt, tengok universiti 1malaysia terengganu pulak jatuh tersembam papantanda dia.

aku harap ini tanda2 jelas yg Kera UMNgOk-BoNgok akan jatuh tersembam seluruh 1malaysia dalam pru13 ni sebab dah terlalu lama gagal memikul dgn baik tanggungjawab dan amanah mentadbir negara yg kita cinta!

abu!
abcd!

-average joe-
klakka-la.blogspot

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah... Padan muka mat said Natang Bewok Barua. Dulu mu runtuh sejid bujal.... Arini tuhan bg mat said Darul Runtuk... Natang celaka mat said Barua Cina Aguu kmn... Mampus deras puok BN ni.... Suwey muka mat said ni... Kasi tumbang ini kali..... Kih.kih.kih..... PTR.. Tentera Rakyat... Hidup Aman.

Tanpa Nama berkata...

jangan risau tuan...selagi lu tak kibar bendera timbang kati tu selagi tu takkan runtuh...lau nak lebih afdal pasak kan dengan bendera roket bro...pasti kukuh!..selamat beramal...kahkahkah