Khamis, 11 April 2013

CINTA DAN KASEH SAYANG PADA KERUSI



DARI SEGI SEMIOTIK
JIKA GAMBAR INI
DIJADIKAN POSTER
OLEH GEROMBOLAN
MAKA KEDAH AKAN  JATUH


azizan kedah jatuh lagi sekali depan pejabat pkr? - Hak Malaysia

6 days ago – Angin takde ribut takde tiba-tiba jatuh pulak. Sebab terkejut nama-nama calon PAS Kedah bakal menjahamkan keputusan PRU Negeri Kedah ...



ustaz azizan tergeleceh depan pejabat pkr - merbok times

7 days ago – USTAZ AZIZAN TERGELECEH DEPAN PEJABAT PKR. Mungkin licin dan.... Bajet duit Azrul jatuh merudum ( menjunam) - Chenard lonyang ...

KOMENTAR TUKAR TIUB
kedah akan kalah
jika mb ini tidak di ganti

nampaknya mb ini cukup sayang
kepada kerusi
cukup cinta pada jawatan
sampai jatuh terpeleot
masih lagi berahi kepada kuasa

jelas agama ke
jelas ajaran islam ke
bukan latar untuk memahami apa yang berlaku di kedah

NOTA:
masyarakat china
di sebelah selatan
kini dalam dilema
inilah yang dipanggil
chinese  dilema


PRU-13: Kedah Tidak Isytihar Hari Mengundi Cuti Umum
Menteri Besar, Azizan Abdul Razak berkata, walaupun hari pengundian jatuh pada hari Ahad, iaitu bekerja bagi negeri berkenaan, beliau yakin ia tidak akan menjejaskan pengundi untuk keluar mengundi.
"Kita tak akan umum hari itu (hari mengundi) sebagai cuti umum.
"Lagi pun kerajaan sedia ada ini hanyalah sebuah kerajaan sementara," katanya ketika dihubungi di sini, Rabu.

JEMPUTAN
UNTUK WARGA 
DI KELANTAN


--------

10 ulasan:

kampong lad berkata...

'terpeleot'

lama tak dengaq istilah ni. si azizan ni akan terima nasib sama dgn syed razak. dah terok jgn dok gagah.

kulimbandarbaru berkata...

sapa cakap tok lebai tak gila kuasa!!?

sungai acheh apa cerita? dah letak calon pkr, pas pun nak tumpang sekaki! dah jadi lawan 3 penjuru.

ps: hehehe pasti lepas ni TT kena belasah kaw-kaw dgn tok lebai!!

Tanpa Nama berkata...

Woit brader ni bkn masalah semiotik ka, sayang kerusi ka. Lu mgkn tk faham pasai lu byk pakai teori. Lu tk selami perit jerih perjuangan pas. Lu nk tau p tanya bang mat sabu.

Tanpa Nama berkata...

Bro..

Beringatlar...amanah itu tanggungjawab..MB Kedah patut2 nye..dah boleh le bawak rehat2 kat ghumah...suh bini picit2 kaki kottt..
Takkan nak pertahankan kerusi sampai gigi pun dah jatuh..

Utk Calon2 PAS..
Kuasa dan Pangkat memang mulia disisi manusia jeeee...
Bukan MONEY dan FIESTA yang diutamakan tapi berjuang utk hak Rakyat...

Tanpa Nama berkata...

Katakan.. Pada pemimpin PR
Jika PR rebut kerusi..
Letak calon bertembong sesama sendiri..
Letak calon lawan 3 penjuru berlaku..
Penyokong buat keputusan kita pangkah calon BN saja..
Kalau pemimpin PR lupa matlamat PAKATAN !
Kita pakat pangkah BN
Bila ada perlawanan 3 penjuru..

Tanpa Nama berkata...

Berita diatas kata hari undi (5 Mei 2013) bukan hari kelepasan am menunjukkan kebodohan. Sebab dalam 5 tahun , hanya satu hari saja dijadikan hari cuti undi, memang tak melampau. Lagi pun, PRU13 kali ini adalah yg terpenting dan tersengit dlm sejarah Malaysia. Azizan mesti ada ajenda jahat.

zarulyatak zarulyatak berkata...

kahkahkah...ini kali lahhhhhhhh...PAS munkin akan hilang beberapa kerusi di Kedah..... Mat Sabu as-sahabah dunia wal akhirah TT bertanding di Pendang..apa cer mat sabu?teloq x dak ka dok pi cari Pendang..aku org Pendang..kalau Pendang tu,letak tongkoi kayu jadik calon Pas pon sure menang sbb Pendang kawasan PAS...ada org Pendang x puas hati as-sahabah dunia wa-akhirah TT dicalonkan di Pendang..Mat Sabu ni lebih kurang Najib la jugak...pandai pi dok cari tempat yg selamat..kahkahakh..kalau mat sabu betoi2 ada teloq,sila bertanding di kampong hang abag Mat Sabu oi..kahkahkhakha

Tanpa Nama berkata...

Gila kuasa nak jaga harta rakyat takpa,jangan gila kuasa nak rembat harta rakyat kita say No.

Asalakan ada umpan nak tibai PAS, ramai pula lembu-lembu umnongok masuk kandang TT.Nama2 yang jarang komen kat sini pun dah keluar merayau-rayau dan tak duduk kondo lagi.Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Gila kuasa nak jaga harta rakyat takpa,jangan gila kuasa nak rembat harta rakyat kita say No.

Asalakan ada umpan nak tibai PAS, ramai pula lembu-lembu umnongok masuk kandang TT.Nama2 yang jarang komen kat sini pun dah keluar merayau-rayau dan tak duduk kondo lagi.Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Ya, sila tukar MB kedah kalau tak mau BN ambik alih