Ahad, 28 April 2013

LAGI BUKTI PENIPUAN DALAM PILIHAN RAYA




 ANAK MUDA BERSEDIA
KOMENTAR TUKAR TIUB
tipu tipu dan tipu
inilah yang memenangkan
united malays national organisation

jika gerombolan menang dengan jalan tipu
kita tak ada pilihan
turun ke jalan raya dan tuntut:

1 - jangan terima kemenangan
2 - tubuhkan satu spr baru yang bebas
3 - buat sekali lagi pilihan raya

KALAU PILIHAN RAYA TIPU
JALAN RAYA
JADI JAWAPAN


Ribuan warga Myanmar, Kemboja dapat IC, undi Najib di Pekan?

18

(Oleh Arif Juhani)
PEKAN 27 APRIL: Calon KEADILAN Pekan, Fariz Musa mendedahkan, ribuan pendatang asing dari Myanmar dan Kemboja dikesan menetap di Pekan dan mendapat pelbagai hak keistimewaan melebihi penduduk tempatan.
Katanya, penemuan ini amat mengejutkan kerana berlaku dalam parlimen yang dikuasai sekian lama oleh Pengerusi BN,  Najib Razak.
“Di Kampung Sungai Miang sebagai contoh, ramai warga Myanmar di situ mendapat hak keistimewaan daripada kerajaan seperti rumah, lot tanah untuk bertani dan paling dikesali pemberian kad pengenalan untuk mereka mengundi.


--------

7 ulasan:

Awanama berkata...

masa ngundi nanti halau je malaon2 ni!!! peduli apa! kalo polis tangkap pon kuar balik!

Awanama berkata...

1.dahla bhaii!!mainan dan serangan psikologi ko untuk tutup ambang kekalahan Pr semakin mudah dibaca!!berapa kerat je yang sokong ko tu!!
2.semua orang tahu siapa ko!!ko cucuh api kemarahan bersumberkan fitnah semata!!kemudian ko lari entah kemana!!dan tidak siapa anak muda yang waras yang sanggup menjadi seperti ko!!hidup tak ketawan hala sehingga keakhir hayat!!
3.dr sidek baba!dr yusri abim dan lain-lain mengetahui siapa anuar ibrahim dan ko sendiri!!

Awanama berkata...

elok tt buat rombongan pergi tengok pecan tsb. mesti ramai sokong.

Awanama berkata...

Anon 1020 ,haramjadah....,ko jangan meyalak macam anjing BN d sini ya....ic segera besepah menjajah dari dlm negara malaysia tercinta ini ko tak salak yaa...berambos dari blok tt penghasut nii..dajal sial sedara syaitan yang dikenali mahataik@umnogok

adios TSS berkata...

Dekat Taman Sri Serdang....ada satu rumah NO 34.... di jalan 18/62....terdapat 11 nama pengundi yang tidak dikenali oleh tuan rumah itu sendiri. Kalau kami kata SPR dan Jbt pendaftaran menipu macam mana????. Ini baru satu rumah....Taman Sri Serdang ada berapa ribu rumah?????Bagi aku....BN ni sebenarnya adalah PARTI PENDATANG.

Awanama berkata...

Camner nak detect?...sila tanya kawan2 postman...diorg boleh tunjuk2 satu2 rumah, Kemboja, Pakistan yg dapat IC....

Hrp detect secepat mungkin...

Awanama berkata...

sedihnya aku orang pekan...

*tp mmg ramai kemboja telah mendirikan rumah tangga dengan aman dan bahagia di pinggir2 sg pahang...sejak sekian lama..