Sabtu, 27 April 2013

TUTUP MATA CUBA BAYANGKAN -



APA KATA
GHURKA INI?
Malaysia contoh terbaik negara Islam

SEREMBAN 26 April - Malaysia menjadi model kepada negara Islam lain terutama dalam aspek menyatupadukan ummah serta masyarakat pelbagai kaum.

Muhyiddin Yassin berkata, "Kejayaan Malaysia sebagai negara Islam ini , harus terus menjadi contoh dan teladan bagi umat Islam di negara-negara Islam yang lain.

"Kenyataan beliau itu saya ambil sebagai salah satu manifestasi pengakuan pemimpin dan tokoh-tokoh Islam di negara lain tentang apa yang telah kita lakukan di sini," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TUTUP MATA.... CUBA BAYANGKAN.... kah kah kah...

kah kah kah....MALAYSIA CONTOH TERBAIK NEGARA ISLAM... kah kah kah..

kah kah kah....YANG TERBAIK NI POLIS ADA BUNUH ORANG....kah kah kah..

kah kah kah..YANG TERBAIK NI ADA RASUAH BESAR.... kah kah kah..

kah kah kah...YANG TERBAIK NI MENTERI   KAYAKAN KRONI ANAK BINI... kah kah kah..

kah kah kah...YANG TERBAIK INI TIPU PILIHAN RAYA.... kah kah kah

kah kah kah... YANG TAK TERBAIK MACAM MANA AGAKNYA?.... kah kah kah..


---------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dan yang paling terbaik of the terbaik.....membesarkan saluran urat saraf yang nipis nipis tu untuk senang mengalir hasil haram ke jantung...ke kaki...ke tangan dan menyegarkan daging daging kat leher agar menjadi amaran kepada yang lain......bahawa sang buthcer sudah mari...jaga jaga leher korang........hehheeheeh....

Tanpa Nama berkata...

Yang terbaik letupkan manusia pakai C4..

KAH KAH KAH berkata...

Bro you jangan hina Gurkha dengan memanggil si Rajah Gopal ini Gurkha. Dari segi military, Gurkha adalah mercenary yang terbaik. Si Rajah Gopal ini hanya gila nak jadi PM. Dulu bila ditipu Mamak anak Kutty, dia tubuh Semangat Tahi Ayam. Bila Mamak Kutty menjadi lemah, dia ajak si Rajah Gopal Hantu Gua Musang ini menyertai UMNO Baru. Dia terus masuk UMNO sebab dia ingat ini kalilah peluang untuk menjadi PM sangat cerah kerana Musang Hitam, Anwar Ibrahim & Ghafar Ali Baba sudah tiada. Si Rajah Gopal ini terus masuk UMNO tanpa membaca apa itu makna UMNO Baru iaitu United Mamak National Organisation kerana dia ingat Mamak Kutty nak bagi jawatan DPM kepadanya. Jadi dia ni kena tipu sekali lagi oleh Mamak Kutty kerana jawatan DPM diberi kepada anak buahnya dahulu. Lagipun dia ni bukannya bersih sangat. Ramai ahli UMNO yang percaya dia ini terlibat didalam kes skandal Bank Bumiputra dalam awal tahun 1980an, bila mana pemimpin UMNO melalui Bank Bumiputra (yang ditubuhkan kononnya untuk membiaya orang Melayu menerokai dunia perdagangan dan perindustrian) telah mengkhianati orang Melayu dengan memberi pinjaman berbilion-bilion ringgit kepada seorang Cukong & mengenepikan puluhan ribu umat Melayu yang bodoh. Akhirnya, Bank Bumiputra kerugian RM3 bilion. Walau pun telah diselamatkan beberapa kali melalui suntikan wang Petronas, BBMB akhirnya mampus juga. Kalau dia ini betul-betul sayangkan rakyat, sudah lama dia sokong Pakatan Rakyat. Tapi dia tak nak sokong sebab peluang jadi PM jika bersama UMNO lebih cerah. Didalam Pakatan Rakyat, hanya orang yang gilakan Kerajaang Perpaduang sahaja yang nak si Rajah Gopal ini menjadi PM. KAH KAH KAH

Labu8455 berkata...

You has yet to give me your honest answer - are you a gay ? Please answer - Thank you