Isnin, 10 Jun 2013

BERSELINDUNG DI BELAKANG NAMA NABI



KOMENTAR TUKAR TIUB
masalah besar
ialah ramai yang mengakui 
menjadi wakil nabi
mereka ini zalim dan ganas
mereka ini berselindung dibelakang nama nabi
tujuan ialah kuasa
dengan kuasa dapat rompak harta negara


Identiti Individu Hina Nabi Dikenal Pasti - Ahmad Shabery
KEMAMAN: Kementerian Komunikasi dan Multimedia telah mengenal pasti identiti dua individu yang didakwa menghina Nabi Muhammad S.A.W melalui laman sosial Facebook dan menyerahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.
Ahmad Shabery Cheek
 (GAMBAR)berkata, kementerian itu memandang serius kes penyalahgunaan Internet di negara ini, terutama membabitkan penyebaran fitnah dan hasutan yang boleh menimbulkan keresahan dan kemarahan rakyat.
"Saya ingin mengingatkan setiap pengguna Internet di negara ini bahawa mereka tidak akan terlepas dari undang-undang, walaupun perlakuan atau penyataan mereka di laman media sosial seperti Facebook, Twitter dan blog itu adalah atas dasar peribadi kerana ianya boleh mencetus provokasi di negara ini," katanya kepada pemberita, di sini, Ahad.
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... NABI TELAH LAMA WAFAT.... kah kah kah..

kah kah kah...BILA PULAK MALAON  MULUT BERBUIH INI JADI WAKIL NABI... kah kah kah..

kah kah kah...BILA PULAK MALAON INI DAPAT WATIKAH DARI NABI... kah kjah kah..

kah kah kah...BILA PULAK MALAOAN INI JADI PREGUAM NABI...kah kah kah..

kah kah kah... SIAPA LANTIK MALAON INI JADI WAKIL NABI?... kah kah kah..

woit...MASA MENGUNDI DULU... ADA  MALAON INI  TULIS MANIFESTO AKAN JADI WAKIL NABI?.... kah kah kah


DATARAN PADANG MERBUK
SABTU 22 JUN 2013
JAM 2:00 PETANG

--------

12 ulasan:

Awanama berkata...

kah kah kah, tak faham lagi kah ? apa sedang berlaku ? untuk sekat internet, untuk sekat twitter, untuk sekat facebook, rancangan digubal, dipentaskan, untuk mengolah persetujuan, sengaja diadakan bagi mengembar gemburkan, supaya sekatan akan bakal dilaksanakan, supaya mudah memperbodohkan, mengolah persetujuan, isu sesuai agama, kaum, nabi, isu isu sensitif diwujudkan, kah kah kah, tukar tiub jangan dok lupa babi buta saja, apa yang tersirat, mengarah rentetan perubahan yang berlaku, mengancam kuasa dominasi, angkara siapa ? internet merosakkan semua yang ada, mencelik mata yang buta, memberi pengetahuan rompakan yang berlaku, membawa manusia ke belakang, usaha usaha ini akan diteruskan demi mempertahankan kuasa, kroni dan kerabat, kalau semua projek keluar internet gua susah mahu cari makan lol, kah kah kah

Awanama berkata...

terima kasih Ronald Reagan. tak gitu TT?

DIDI KOTA BELUD berkata...

Eh....itu buke sabri pipit chik...itu myanmar...itu shrek pun ipar duai.....hebehe..mereka ni semua makan belacan lebih

Sudin berkata...

Kah,kah,kah...PDRM pun dah jadi wakil nabi....untuk memantat oops!...memantau ajaran sesat Al-Arqam.
Kah,kah,kah...ajaran tuhan tokong hindu Batu Caves tak sesat...???
Yang bersepah-sepah tokong budha dan hindu di tanah melayu ajaran betul agaknya?
Kah,kah,kah.....
Ada ostad duit dan ostad burit....kah,kah,kah.....

Awanama berkata...

"PENGHINAAN YG. PALING BURUK SEKALI KEATAS NABI IALAH DARIPADA ORG2 YG. MENGAKU NABI ADALAH JUNJUNGANNYA; TETAPI TIDAK MENOLAK, MALAH MENYOKONG & MENGUNDI DIKALANGAN MEREKA YG. TERANG2 PECAH AMANAH, MENIPU, MENCURI, MEMBUNUH, KEJAM, RASUAH, RASIS, KAKI PEREMPUAN, KAKI BOTOL DAN PENYEMBAH MANUSIA & GELARAN - IAITU PERKARA2 YG. AMAT DITOLAK OLEH NABI & ISLAM."

~ Melayu Totok

Awanama berkata...

Kita takkan laksanakan hudud di malaysia...sapa ni yg hina nabi....najib ke mahadet??? Taknak tangkap ke saberi???? Hina Islam tu....tak nak haramkan 2 org ni ke?...tak nak tarik kerakyatan ke????? Kah....kah....kah....

Unknown berkata...

Bodo la ayat tt ni...hang tu dr dulu org tau komunis...takkan org hina nabi kita tak bkh lawan...kalau org hina mak tt kena rogol dengan kambing hang boleh terima ka...nak marah pasai pa kan sebb mak hang dah manpuih lama dah

insafdoh67 berkata...

kah.kah.kah... muka gini nok ckp psl nabi... stat bila puok umno sayang dan taat perintah nabi.. jangan nok belakun r... org kecmasik kenal keluarga mu sabri chik.. kaki jilat ampu.. sape dok kenal yb ni... buih mulut dlu duk keji hudud... jgn cakap je sayang depan tv.. belakang sape dok kenal mu.. bekas 46.. cakap buih mulut boleh jd menteri... kih.kih.kih... lama doh kenal mu sabri chik... cakap tak serupa bikin...

insafdoh67 berkata...

kah.kah.kah... muka gini nok ckp psl nabi... stat bila puok umno sayang dan taat perintah nabi.. jangan nok belakun r... org kecmasik kenal keluarga mu sabri chik.. kaki jilat ampu.. sape dok kenal yb ni... buih mulut dlu duk keji hudud... jgn cakap je sayang depan tv.. belakang sape dok kenal mu.. bekas 46.. cakap buih mulut boleh jd menteri... kih.kih.kih... lama doh kenal mu sabri chik... cakap tak serupa bikin...

Awanama berkata...

Saudara 11 Jun 2013 12:11 PG diatas dgn 'terang lagi bersuluh', mencerminkan seorang insan yg berfikiran pendek & berperangai kambing gila seks yg dgn bangganya mengaku umat Muhammad, tapi tidak bertamaddun & tak bijak berhujjah.

Awanama berkata...

bodo betoi mizi org tu bukan hina nabi mereka hina pemimpin islam cakap tak serupa bikin bahlooll
apasal mahafiraun hina nabi x kecoh

Awanama berkata...

Kesian kat hang mizi oi....aku ingat aku ni saja jenih lambat menangkap...ghupa ghupanya ada lagi lambek dari den....mmmmm ni mesti kes tak merancang...baka kurang cantek ada sikit cacat....cacat akai....oi kayu lagi baguih hang pi baca buku....ada jugak yang masok....bagi kughang skit bebal yang mengulit akai hang tu.....aku nak tanya kat hang la mizi....doraemon dengan mah chot sapa lagi gemok..?