Khamis, 1 Ogos 2013

PPOOOOORAH !




POOOORAH

Pelatih Anjing Direman Hingga Jumaat

PETALING JAYA: Wanita yang mencetuskan kontroversi menerusi video sambutan Aidilfitri bersama tiga anjing peliharaannya direman selama dua hari sehingga Jumaat


Saharuddin Adnan
kapitalis besar dan anak raja todi ko tak berani kacau, insan kerdil penyayang anjing ko kacau. dasar fasis agama dan polis yg penakut. sunnah wal rasuah.
 UMNO MENUI BERKAT
 KILANG ARAK SAN MIGUEL

Anak lelaki Mahathir ,Mukhriz, walaupun kerjaya politik tidak seberapa, bertanding merebut jawatan Ketua Pemuda Umno pun kalah, tetapi dilantik menjadi timbalan menteri. Sekarang ini, beliau mencadangkan Mukhriz menjadi antara bakal calon Menteri Besar Kedah. Itu pun jika BN menang, kalau BN melingkup, tiada ada apa hendak dikata lagi.

Bercerita tentang kehebatan Mirzan. Beliau sebelum ini, menguasai syarikat antarabangsa Filipina, San Miguel Corporation, yang juga pemilik syarikat San Miguel Brewery Inc, pembekal dan pengedar minuman arak yang terbesar di negara tersebut.

San Miguel Brewery menguasai 95 peratus pasaran arak Filipina. Syarikat yang sudah mencecah satu abad itu, difahamkan turut mempunyai kilang arak serta kepentingan di China, Indonesia, Vietnam, Thailand dan Malaysia. Menurut laman web San Miguel, ia mempunyai pasaran 60 buah negara di seluruh dunia. 

Walaupun San Miguel turut terbabit dalam beberapa bidang perniagaan lain, tetapi yang jelas penglibatan Mirzan, selaku anak kepada bekas PM, anak bekas Presiden Umno yang beragama Islam, yang partinya mendakwa parti Islam terbesar dalam Malaysia, mencetuskan banyak persoalan.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... JAGA ANJING KENA TANGKAP.... kah kah kah..

kah kah kah...ANAK LELAKI MAHATHIR BUKA KILANG ARAK...  kah kah kah..

kah kah kah.....TAK BERANI TANGKAP... kah kah kah..

woit... BERJUANG UNTUK ISLAM?.... kah kah kah..

kah kah kah..POOOOOOORAH..... kah kah kah


SIAPA JANTAN INI?
TANGKAP DIA
KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH


------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cakap wal tulis wal tak guna. bagi mereka yg menyokong minah ni post kat youtube, bikin la demonstrasi bantah penahanan minah ni. buat, jgn tulis kat facebook je.

suruh TT lead demo ni.

p/s: aku sokong minah ni penyayang anjing. anjing pun makhluk tuhan jugak. tapi apa punye bodoh minah ni pergi download kat youtube pastu pergi edit sound hari raya dan edit ambil air sembahyang dgn basuh kaki anjing. itu kerja bodoh namanya tu sama macam alvivi buat kerja bodoh ucap selamat berpuasa sambil makan bak kut teh.

Tanpa Nama berkata...

Mat monggol entot betina monggol, barua dua ekor melayu bodoh tu yang kena tangkap.Inilah dia wasatiyah mat monggol.penyimpan botol besar disenyapkan saja. Bila nak tangkap tauke arak San Minguel? dan penyimpan besar botol todi?Malangsia ni memang negara paling celaka dalam dunia..kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Salam sejahtera TT,

Tak terlebih atau berkurang kebesaran Allah SWT & kesucian Islam samaada dipuji atau dicaci oleh apa2 sekalipun.

Ini adalah kerana Allah bebas drp disekutukan dgn apa2 sekalipun. Barang sesiapa yg. menyekutukan Allah dgn apa2 sekalipun, hukumnya adalah "Shirik". [4:48,4:116]

Yang amat terasa bekurangan atau berlebihan oleh pujian dan cacian adalah "Ego" (samada persendirian atau berkumpulan) manusia jua.

~ Janggut Hikmat.

Tanpa Nama berkata...

Ada banyak pandangan dan cercaan tentang jurulatih anjing meraikan hari raya orang melayu tapi tetamunya bukan orang melayu cuma dari jenis anjing terbiar yang diasuh.

Semua muaalaf perlu tahu...., agama islam tidak menghina dan mengharamkan kewujudan anjing disisi penganutnya, tapi mengingatkan bahawa kotoran dari anjing perlu diawasi kerana ianya boleh membawa pelbagai jenis penyakit. Kena kotoran anjing perlu disamak (Faham ?)

Orang politik dilihat begitu tergesa-gesa mengambil kesempatan untuk mengenakan jurulatih anjing itu dengan akta hasutan dan Seksyen 298A Kanun Keseksaan.

Tujuannya apa... untuk mengajar atau untuk menghina atau untuk menimbulkan ketakutan dikalangan rakyat yang bodoh tentang agama yang dianutinya ?

Sebenarnya kita telah dikelirukan dengan cerita yang sebenarnya remah jika diadili melalui mana-mana mahkamah apa pun kes ini tidak akan menyelesaikan masaalah orang islam makan rasuah, orang islam upah orang bunuh musuhnya.

Dan kes ini juga tidak boleh menutup kelemahan penguatkuasa fatwa mengharamkam shisha tapi menghalalkan rokok sedangkan ianya dari sumber yang sama.

Kita tidak mahu mengungkit pelbagai jenis kelemahan dalam perundangan agama islam di Malaysia ini, cuma kita berharap pihak berkuasa jangan lebih sudu dari kuah..... selesaikan segala masaalah yang wujud dan bukannya tambah masaalah yang telah wujud.

Kalau dinilai dari segi kesetiaan dan kejujuran diantara manusia dengan anjing..... adalah lebih baik berkawan dengan anjing dari berkawan dengan kawan makan kawan khasnya ahli politik.

hasilox berkata...

Tak habis2 dengan kerja sasau. Yang disibukkan semuanya jenayah besar; perhimpunan demo, gambar tandas, video bodoh. Jenayah remeh seperti pembunuhan najadi dan kemerosotan ekonomi boleh diserahkan kepada ulama. Bahagialah kita. haha

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mahathir.mukriz.mirzan.daim.noh omar.zul nordin.hanif omar.toyo.sharizat.hamidi.najib.razak.hishamudin hussin.rosmah.sirul.azilah.musa safri. hassan ali.musa hassan....haaaaaa...ini enging....maznah and the kid cooolll......jaga anjing pun salah ke........inilah nama eh tak bley dikritik......karya eh karoot komedia pun tiru opera van java.......bodoh pukimak punya mahthir....mahthirlah pukimak bangsa...sial.tukarlah rukun negara tu...elok amalkan PANCASILA...lagi telus dan jujur.

Tanpa Nama berkata...

Bro..

Sape yang jage anjing dia..tuan nye kena reman..entahkan makan entak kan tidak..sabarlah wahai anjing ..

Kalau minum todi pastu post kat FB tak pulak kena akta hasutan..gila org melayu ni...nak jadi tuhan..pastu kata sesatla, masuk neraka la...yg ularmak tu kompom ke masuk surga???

Tanpa Nama berkata...

Rajin rajin la kita imarahkan masjid dan surau. Luangkan masa mendengar alim ulama baca kitab. Semoga kita diberi petunjuk. In Shaa Allah