Rabu, 18 Disember 2013

BERSAMA MAT SABU MALAM INI







SEMUA DI JEMPUT DATANG
SEMUA DI JEMPUT MENDENGAR
layari radio bangsar utama

TUAN HAJI MUHAMAD SABU 
 a.k.a MAT SABU
akan menjawab semua soalan 
yang akan diajukan oleh wartawan
MALAM INI
jam 9:30 malam
mat sabu akan di temu bual di studio
radio bangsar utama
PARA WARTAWAN
fathi aris omar 
dari malaysiakini
sadikin omar 
dari suara keadilan
alfian adik tad 
dari free malaysia today
sheridan mahavera 
dari the malaysian insider

TV SELANGOR
membuat siaran langsung

APA ITU  SHIAH?
siapa dia imam khomeini?
ada apa di iran tahun 1979
apa dia revolusi iran

wartawan dari the malaysian insider
wartawan dari malaysia kini
wartawan dari suara keadilan
akan bertanya
akan menanya
tuan haji mat sabu
di studio radio bangsar utama

MALAM RABU  INI
18 DISEMBER 2013
SIARAN LANGSUNG


JAM 9:30 MALAM
MAT SABU  BERSAMA WARTAWAN

WARTAWAN AKAN  HADIR
The MalaysianInsider 
MalaysiaKini
Suara Keadilan 

TV SELANGOR
akan membuat siaran langsung

JUSTERU
warga malaysia
diseluruh alam
dijemput melayari
radio bangsar utama 

warga  di sekitar kuala lumpur
di jemput datang ke studio
radio bangsar utama
52C jalan kemuja
bangsar utama


-------------



9 ulasan:

Awanama berkata...

hishamudin a/l pandikutty hadir tak? Ada makan2 ke? Klau xde tkmau pegilah.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sebelum naik kena nasi lemak KTM dulu....habislah kau sadikin.....kurangkan blacbery depan shiah ni...nanti nampak poyo....hahahaha....we love mat sabu.....cakap jangan tapis....hantam sampai parah.....

Awanama berkata...

woi woi woi......apabila duit di poket hampir licin.... Menteri buih mencadangkan kat parlimen supaya blogger dan pemilik laman web yang jumlahnya lebih 15 juta supaya dikenakan bayaran....... Alasan sebab banyak blogger yang menghina Islam!!!!

Nak bayar kat sapa? Kat blogspot ker kat menteri buih????

15 juta blogger tu. Kalu setahun bayar RM1, dah dapat RM15 juta tur....

Awanama berkata...

Dr Harlina kat tv kata.....

"Peranan dakwah bukan tugas ostat dan ostazaz sahaja. Semua orang boleh berdakwah mengikut ilmu yang mereka miliki....."

Gua sangat setuju pandangan beliau. Harun taib dan din ayam setuju ke?

Awanama berkata...

Umat islam pergi haji dan umrah ke Mekah. Orang saudi buang Quran dalam tempat najis! Kalau ini terjadi di Tehran, sudah tentu gegak gempita dunia sunni.

State organizations in Saudi Arabia have desecrated the Muslim holy book by discarding over fifty copies of the Qur’an in Taif city’s street sewerage canals.

According to a Saudi official in the Commission for the Promotion of Virtue and Prevention of Vice, the incident was reported by a local student, who saw the holy books on his way home in Al-Salama district of Taif.

The service company that specializes in opening drainage inlets was then called, and dozens of copies of the Quran were retrieved.

A photo that shows desecrated books has now gone viral on the internet and social media websites.

This is not the first time the Holy Quran has been desecrated in Saudi Arabia. Earlier this year, the move by prison officials in Al-Haer province to insult the Holy Book led to protests in different parts of the Kingdom.

The desecration of the holy Quran in a country, which is the birthplace of Islam, has raised eyebrows in the Muslim world.

Awanama berkata...

mat bronson ni..mat shiah ke? bukan mat shabu ke? shiah+sabu=shabu koikoikaikui..mungkin nanti kdn tokok 1 lagi bukti gred A, bagi kenyataan yg mat sabu jugak cenderung tolong mat2 iran shiah jadi keldai seludup shabu gred B, sebab pernah pergi 1 hotel yg popular dalam KL di mana seorg mat iran menyewa bilik sebelum ditangkap memiliki sebuntil shabu

Awanama berkata...

ostad zamihan bahalol tak datang ke?
kah...kah...kah...

Awanama berkata...

Mohamad Sabu dilantik sebagai pesuruhjaya baru Pulau Pinang.

kah kah kah

Bertandding parlimen kubu kuat pas pun kalah, ada hati nak pimpin pas penang.

kah kah kah

cermin muka dulu la.

Awanama berkata...

Huuuu...jgn lupa ajk ibrahimHali.
Dia lg mahir dude...