Rabu, 18 Disember 2013

CUACA DUNIA SEDANG BERUBAH








Prof Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin
SHAH ALAM - Bekas Mufti Perlis, Profesor Madya Dr Mohd Asri Zainul Abidin hari ini menegaskan kejadian turun salji di Mesir bukanlah satu petanda kiamat.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... NASIB BAIK.... kah kah kah...

kah kah kah...SEMPAT LAGI MAKAN GULAI ITIK... kah kah kah...

woit.... INI TANDA CUACA DUNIA BERUBAH.... kah kah kah..

kah kah kah ...INILAH DIA PEMANASAN GLOBAL... kah kah kah



---------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Kalo ikut ostat2 Melayu ni, cirit birit pun dah kiamat dah sebenarnya. Lu ingat tak dimana letaknya golongan ulamak dlm hitarki kapitalis? Golongan ini hanyalah kerjanya membodohkan rakyat untuk terus menyembah raja2 sbg wakil tuhan.

Teringat gua ada kawan Cina Muslim. Baru 2 tahun peluk Islam, sudah pandai bersyarah sama gua yg graduate 6 tahun dari Maahad Tahfiz dan Sekolah Rendah Agama. Sabo sajalah. Sama jugak member2 dlm PAS, baru jadi lebai maghrib dan baru dengar kuliah maghrib, sudah boleh jadi wakil tuhan. Amboi mudahnya belajar ilmu agama. X payah masuk sekolah pondok dan hidup bersama sistem islam pun boleh menyamar dalami ilmu agama. Kaki bertogel dan minum arak pun, boleh serta merta jadi suci dan menjadi wakil tuhan.

Awanama berkata...

Kiamat ke tak kita tetap akan mati Bro hehe.. Kalau dah mati dunia ni bukan ada makna pon.. tu nabi suruh ingat mati bukan ingat bila nak kiamat..

Orang sibuk pasal kiamat sebab takut kena siksa kubur lama-lama ke? huhuhu..

mari kita baiki amalan kita..

Awanama berkata...

Mati adalah wajib tiada opsyen..hanya..bila ye?

Awanama berkata...

"Munusia yang paling bijak adalah manusia yang akan memikirkan hal selepas kematianya" - sekadar ingat mengingatkan.

Awanama berkata...

Salji gred A atau B?
Nak tau Tanya ostad pukimak zamihan...
kah...kah...kah....