Khamis, 2 Januari 2014

KAKI BODEEEK




KAKI BOOOODEEEK
 Enam Lagi NGO Buat Laporan Polis Bantah Himpunan Guling Kerajaan

ALOR SETAR, 31 Dis (Tiewnama)ma) -- Enam badan bukan kerajaan (NGO) dalam kawasan Parlimen Kuala Kedah dan Alor Setar pada Selasa membuat laporan polis mendesak kerajaan tidak bertolak ansur dengan penganjur Himpunan Guling Kerajaan.

Wakil Gagasan Generasi Gemilang Parlimen Kuala Kedah (Gagah), Perkasa, Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS), Persatuan Bekas Tentera Malaysia (PBTM), Persatuan Ibu Tunggal dan Persatuan Veteran Umno, membuat laporan serentak di Balai Polis Kuala Kedah pada 11.30 pagi ini.

Jurucakap NGO tersebut,  Abdul Mutholib Harun berkata tindakan tegas perlu dikenakan termasuk melucutkan kerakyatan penghasut himpunan itu di bawah Akta Hasutan.

"Beribu laporan telah dibuat terhadap penganjur himpunan itu. Kerajaan khususnya Kementerian Dalam Negeri tidak boleh lagi berlembut dengan penganjurnya yang disifatkan sebagai pengkhianat bangsa dan negara.

 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... 6 EKOR KAKI BODEEEK TERLAMBAT... kah kah kah..

kah kah kah.... BERGULING GULING DAH SELESAI.... kah kah kah..

kah kah kah..KENDURI DAH LANGSUNG.... kah kah kah 

woit... NAK BOOOODEK... BOOOODEEK BETUL BETUL...kah kah kah..

kah kah kah... BUAT  LAPORAN POLIS AWAL AWAL... kah kah kah..

kah kah kah.. BUAT LAPORAN SEKARANG...UNTUK 1 MEI... kah kah kah..

kah kah kah..BARU MASYUUUK  UNTUK ANAK DAN BINI... kah kah kah


--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT..ni semua geng geng lemau..sapa nak dengaq cakap depa ni...bosan.

bajang laut berkata...

Bangsattt..... nak lucut kerakyatan pulakkk. Kau pikir Mlysia nih maknapak ko punya????
Suka2 warning "tak suka kerajaan, pindah negara lain." WTF

Tanpa Nama berkata...

Buat lah beribu-ribu lapuran pun,beribu-ribu ugutan pun,rakyat dah x ambik pot pun...no hal..mrk tetap ke jln raya jugak sbb tu aje cara nk dpt ape yg mrk nak dr kjaan haram jadah korup ni. Lagi pun semua tahu akhirnye setelah golongan feudal kapitalis ini berkuatkuasa mrk akn jatuh juga..percayalah..punca kejatuhan bkn dsebabkn oleh penggulingan kuasa ttpi atas perbuatn diri sendiri..tanda org yg tak dpt rahmat Allah ialah yg tk pernah rase puas dgn ape yg dia ade sehingga x tahu ape sebenarnya itu nikmat.Sama2 kita nantikan kejatuhan rejim elit umno ni.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Dua benda kena hapuskan kalau nak malaysia ni maju......1....bumiputera bodoh kita pulau....bumiputera pandai kita hasut..........hehheheheheh....kekayaan...boley diwarisi....kemiskinan ...boley diwarisi....agama juga boley dan harus diwarisi...tapi satu ni jangan cuba cuba korang nak warisi....KEBODOHAN......cukup..sesaat pun aku tak tahan kena bodoh oleh umno ni.....pukimak punya kerajaan bn......