Khamis, 2 Januari 2014

MARI KETAWA TAHUN BARU







PELUANG DENGAN BIDADARI
Saya setuju dengan kebanyakan senarai cool dan poyo TT kecuali: (1) Melancap & pakai kondom - Setelah menikmati seks dengan perempuan yang cantik tanpa kondom, melancap akan menjadi poyo kerana seks dengan perempuan cun adalah paling best dan paling cool didunia ini. Saya sangat kasihan kat TT kerana beliau sudah tua tetapi masih bujang dan terpaksa melancap.

Ini semua salah Tukang Jual Agama yang membenarkan yang mampu mengambil sampai 4 orang isteri sedangkan purata lelaki dan perempuan di dunia ini adalah 101 lelaki dan 100 perempuan. Bila 1 orang lelaki mengambil seramai 4 orang isteri, 3 orang lelaki lain akan hilang peluang untuk berkhawin kerana jodoh mereka sudah dikebas oleh 1 orang lelaki.

Ajaran ini menyebabkan TT tidak berpeluang berkahwin kerana jodohnya sudah lama dirampas oleh pengikut-pengikut Tukang Jual Agama. Bila mati kelak TT tak ada peluang mengeseks dengan 72 bidadari di syurga kerana beliau tak berserban & tak pergi ke surau macam Zulkifili Noordin. (2) on COOL DAN POYO
Publish | Delete | Spam
Mat Cool Bin Mat Poyo
on 1/2/14



-----------

9 ulasan:

GAGALIST berkata...

Kasihan Hishamuddin kerana masih tak berbini. Pada mulanya Allah mencipta Adam dan Hawa. Seorang lelaki bersama seorang perempuan. Kalau Allah mahu kita berbini 4 sudah tentu dia akan mencipta Najib bersama Zainah, Rosmah, Ziana, dan Aminah Altantunya dan bukannya Adam dan Hawa. Bagi yang mampu tu, janganlah tamak sampai mengambil 4 orang isteri sehinggakan Hishamuddin terpaksa melancap. Berilah peluang untuk orang bujang lapuk macam Hishamuddin untuk menikmati seks. Melancap boleh diumpamakan bagai membeli barang tiruan atau membandingkan dengan Ramli's burger ditepi jalanan dengan Carl's Jr. Burger. Saya pun bujang juga. Tahun 2014 ini saya berikfar tak mahu melancap lagi. Semoga kita berdua keluar dari senarai gagalist sebelum 14 Februari. Kalau masih gagal, saya sarankan agar Hishamuddin membeli sex doll kerana nikmat seks dengan patung seks jauh lebih hebat daripada melancap. Walaupun sangat mahal tetapi berbaloi. Gunalah duit saman Utusan untuk membeli patung seks.

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

kepala bana dia ni anak sapi mana yg bodo sangat ni

Tanpa Nama berkata...

jangan tahu entot saja......kenapa anak luar yang dibuang itu ada lelaki dan ada perempuan ? jika lelaki anak yang dibawa itu maka mani si lelaki itu pembawa gen xy dan si perempuan pembawa gen xx dan jika anak yang dibuang itu anak perempuan maka tukang entot si lelaki pembawa gen xx......kah....kah...kah....kah............kenapa gen perlu ada gen xy dan gen xx ? tanya kepada menteri cap ayam, apa pula pendapat dia ? apakah penindasan politik, ekonomi, sosial, agama, bangsa, sejarah, media massa, hak rakyat dan kewarasan rakyat harus diteruskan untuk jangka hayat 100 pengalaman seorang manusia ?

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Falsafah falsafah kata A.R Tompel... Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ko taw tak pompuan 3/4 dari laki skamg dlm dunia ni.ini fakta bkan auta..klo semua ambik sorang satu yg laen ko nk jage ke atau ko nk sruh jdi pompuan simpanan atau pelacur.mcam mana dgn mak janda..semua ada nafsu beb...ko nk sruh melancap jugak ke..kwin 2 atau 4 sekalipun ada tggungjawab nafkah zahir dan batin yg penting mampu.ape yang ko nk jeles org tu mampu...sedehh....

Tanpa Nama berkata...

Oooii..jangan ko samakan semua orang bernafsu je..tak kira lar makjanda atau teruna terlajak..kalau nafsu pun tak boleh kawal..lancap lar hari2.
hidup ingat sex je,,tak ke bodoh namanye..pergi mekah sebulan..pandai lak jaga nafsu..kahkahkah..manusia manusia..tak habis2 dengan bebalnye..

aku ni jin yang duduk kat perut ngan kemaluan korang kahkahkah!!
Bila org tak kahwin sampai tua..mula le buat spekulasi..tak ke si hasan malik bangang tu,,kahkahkahk

DIDI KOTA BELUD berkata...

Heheheh..kalau tak tempurung kelapa...hujung bulat pen tulah jadi mangsa....hehehhe

Tanpa Nama berkata...

Org yg melancap mmg fail n loser.kalo nk kawin bangang.ke mmg x naek..haha kantoi dah x payah nk cover..tak jijik pon org ade nafsu yg pntg ikot saluran btol..ditujukan pada jin yg suke menoceng

Tanpa Nama berkata...

Nnti bole adekn prtndingan melancap beramai,ramai...sex lbh nikmat dri melancap klo nk taw segera la brkhwin dsalurkn pd saluran yg halal...