Selasa, 11 Februari 2014

RAHSIA DARI MEJA JURI




HARI HARI TERAKHIR 
PERCUBAAN MERASUAH JURI




Kalau aku hantar gambar ape jaminan dari kau takkan sebarkan gambar tu?
terpulang - dari laporan juri dapat tahu kau masih gagalis
lobby daah banyak sampai
a few seconds ago
Kalau aku ade jugak dekat senarai..ini bermakne laporan juri kau tak telus dan adil..aku akan report kat sprm
Chat Conversation End

NOTA
semakin banyak melobi 
ada yang mahu dimasukan nama
ada mahu dikeluarkan nama

keputusan juri
muktamadf
--------

2 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sedari awal subuh si apok mendengus....kopi luak dan gudang garam sudah lama habis....kemarau ini meresahkan....angin kuat tapi kering berdebu.....apa lagi yang kurang pada ku...kerja ada...keluarga ada...kawan ramai...judi selalu menang..tapi aku masih susah hati...tetiba dia berhenti berfikir....dicuci nya muka di disingki...dia berdiri tegak dan bertekad......dia berjeritan......AKU TAK MAHU BACA TUKAR TIUB LAGI.....BIKIN GILA PUNYA BLOG......PUI.....?????...= adakah si apok berjaya dalam misinya.....kita tunggu 15 februari ini.....hahahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

bro lu asyik edit pic org je. gua nak edit pic lu plak la bley?? nk bt suprise kat lu.