Selasa, 29 Julai 2014

MULA TERAJANG KHALID






ANGKAT KAKI LAMBUNG KHALID
Maka bermusuhlah aku dengan sikhalid.....pakcik makcik felda sebulat suara siapa perintah siapa pun sama saja katanya........inilah kemuncak fakta tersendiri...kalau makcik pakcik felda pun setuju sikhalid kekal...maka...inilah musuh yang harus di kalaniskhovkan......inilah statement yang harus dipandang serius.....khalidah tempat mu dihatiku telah ku alihkan ....sewa suah naik...so anda harus keluar dari ini rumah sewa...penyewa baru yang berkualiti mau masuk....tak reti reti cari rumah sewa lain.....dimana nak cari....ni telunjuk ni...tengok mana dia tuding........KELUBANG HIDUNG LERRRRR..............kalau umno pukimak...sebelum lu lun lekat pukimak...baik lu belah....IKAN KELI IKAN KEMBUNG...ANGKAT KAKI LAMBUNG LAH KHALID...... on SIAPA ITU KHALID IBRAHIM
DIDI KOTA BELUD
on 7/29/14

KHALID WIRA BERAS JATI
Selepas PRU Ke 13 Malaysia tahu sukar menang BN Walaupun beberapa negeri jatuh ke tangan pembangkang Ianya tidak menjadi masalah kerana negara masih dinaungan kuasa pusat PR macam main tak sampai air keluar Kah kah kah Sayugia selepas itu kita lihat Pergolakan.demi pergoalakan Samada wujud dengan sendiri

Atau diwujudkan oleh daulah gelap Kita boleh agak.agak Pasti.kesemua ini mencorakkan senario Politik.ekonomi.dan sosial.negara NGO tumbuh macam cendawan selepas hujan Samada.ianya.bercorak fundamental atau.tidak kurang pasti Hakikatnya.NGO nie.lantang.bersuara Lantang berteriak lantang berdemo Lantang membakar semangat Kekitaan.atau kekuasaan Kah kah kah BerbagaI isu berbagai sengeta

Kerana mulut badan.binasa Semakin terang berlampu Semakin cerah matlamat Selepas perak dan.kedah Sasaran.kita semua terhadap selangor Kenapa.Khalid.yanh ditentang dahulu sedang diwira wirakan.oleh. pejuang.beras Jati Musuh.bersama.dengan matlamat bersama Kesemuanya menaguk.di.air keruh Atau.sengaja on SIAPA ITU KHALID IBRAHIM
Anonymous
on 7/28/14


--------

3 ulasan:

Awanama berkata...

pkr la sebenarnya yg sgt bermasalah..

Awanama berkata...

Khalid pun manusia juga bukan make-some....

Bila nak kaya macam Firaoun , kena masuk umno...

Ulamak PAS nak kaya juga ; ingat jadi Doktor boleh kaya ke ?

Tun Mamak pun masok umno nak kaya apa !

Unknown berkata...

Apa yg kau meroyan ni tt. Anuar brahim tu penipu besar. Sampai bila PAS dia nak perkudakan.