Khamis, 14 Ogos 2014

BUKTI ADAN DI UMUMNKAN



JENG JENG 

JENG

bukti sampai
kah kah kah 

FACE BOOK

Assalamualaikum dan salam hormat,
YB  Dr Wan Azizah Wan Ismail, Presiden KEADILAN merangkap ADUN Kajang akan mengadakan sidang media untuk mempersembahkan sokongan majoriti untuk beliau menjadi Dato' Menteri Besar Selangor pada
Tarikh: 14 Ogos 2014 (KHAMIS)
Waktu: 12 tengah hari
Tempat: Throne 1 & 2, Tingkat 2, Empire Hotel Subang, Jalan SS16/1, Subang Jaya
Wartawan dan jurugambar dijemput membuat liputan.
Sekian, terima kasih.

KAH KAH KAH
woit
kah kah kah
ini bukti
khaqlid tipu sultan

adakah ini derhaka
adakah ini hina raja
adakah ini hina melayu
adakah ini hina islam
adakah ini hina kavita singah

KAH KAH KAH
--------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Sultan x kan trima wan azizah..pkr faham ka..@ terlampau bengong. Apabila undi usul x percaya pd khalid
Mng pkr..kau ingat khalid nak diam saja..khalid akan mohon perkenan sultan utk bubar dun..sah pakatan akan kalah . Krn gila kuasa puak2 pkr pakatan akan hancur di slangor. Korang ingat rakyat suka sgt ka kat anwar..ahli pas pasti terajang anwar kluar..cuba fikir bengong ka x bengong.

Awanama berkata...

khalid telah menipu kavita singh,khalid telah berbohong kepda penyimpan mohor botol besar....

Awanama berkata...

gagap ni deraka pun dia.....
celaka pun dia.......
kah...kah....kah....

Awanama berkata...

Adakah Sultan telah diperbodohkan Khalid atau memang dia dot dot dot

Awanama berkata...

Mana Pukida,Mana PukiPM,Mana ISMA, Mana Braheng taik kuching?Sultan melayu telah dihina,bila nak tangkap Sahak gagap yang sekongkol dengan gerombolan United Malay No Otak hina Raja melayu.mana,mana,mana/Semua pak chu cheng ka?kah..kah..kah..

Awanama berkata...

kalau rakyat kajang tau depa nak pijak2 maruah sultan macam ni, mau kena pelangkung dengan orang2 kajang masa pilihanraya kecil dun kajang dulu..