Khamis, 7 Ogos 2014

JENG JENG JENG



Najib, Rosmah fail permohonan batal saman isteri Balasubramaniam

KUALA LUMPUR 6 Ogos - Najib  Razak dan suaminya,  Rosmah Mansor telah memfailkan permohonan untuk membatalkan saman oleh balu dan tiga anak mendiang penyiasat persendirian (PI), P. Balasubramaniam terhadap mereka dan tujuh yang lain atas dakwaan kehilangan pendapatan kerana terpaksa hidup dalam buangan di India.

Permohonan tersebut difailkan di Mahkamah Tinggi di sini melalui firma guaman Tetuan Hafarizam Wan & Aisha Mubarak pada 4 Ogos lalu untuk membatalkan pernyataan tuntutan terpinda bertarikh 23 Jun lalu oleh A. Santamil Selvi.

Santamil Selvi dan anak-anaknya menuntut ganti rugi berjumlah RM840,000 iaitu bagi tempoh 56 bulan hidup di India di antara Julai 2008 dan awal tahun lalu antaranya sewa beberapa pangsapuri di India, yuran sekolah, kehilangan pendapatannya sebagai guru tadika, pinjaman perumahan dan kos pengangkutan.



KAH KAH KAH
jeng jeng jeng
cerita altantuya
dibuka kembali

Embedded image permalink
macam mana 
kesah di paris?
apa cerita disana?

KAH KAH KAH


----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang aden frus kenapa kes Altantuya masih tidak bergerak daripada Perancis? Dah lamo dah tunggu tapi tiada lagi berita terkini akan perkembangan dari Perancis. Apao dah jadi macam tunggu malam lailatur qadar aje? TT sila step up 4 updates, minta Perancis expedite sikitlah, peminat pun akan jatuh boring menunggu bagaikan buah telur tak jatuh!

Tanpa Nama berkata...

Mat monggol ni dah rasuah isteri bala.Semua rakyat faham dan tahu AhJIb Gor ni perasuah dan pengetot tegar!

Tanpa Nama berkata...

tak habis habis cerita TUYA TUYA...

budak pompuan Port Dickson tu lagi mantap , tak di hebok hebok...

eh!!!! tak kan dah jadi Nenek kot ???

Tanpa Nama berkata...

aduh...kesian mat monggol ni hah...tak habis2 kes mh17 dan 370, timbul lak semula kes altan..ako cadangkan kepada ahjibgor supaya saman malu je ke atas santamil kalo dier benar2 tak terlibat dalam kes altan...berani kah dier?????

Saiful berkata...

Syok noooo kalau ada bahan yg mudah minta duit..black mail tt baru tau..