Khamis, 7 Ogos 2014

LAGI SOKONGAN UNTUK KHALID






 20 7 0 27

Zam: Anwar percaya dia nabi dan Khalid dajal

 | August 7, 2014
Pendedahan yang dilakukan oleh Saifuddin pasti dilakukan dengan restu Anwar kerana mengikut pendapat parti, 'penderhakaan' Khalid mempertaruhkan masa depan Pakatan Rakyat.






PETALING JAYA:  Zainuddin Maidin mempersoalkan mengapa baru sekarang Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution mendedahkan penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa Menteri Besar Selangor.

Beliau juga mempersoalkan tindakan PKR serta Pakatan Rakyat (PR) yang sanggup membutakan mata dan membisu seribu bahasa selama ini sedangkan perkara itu telah lama berlaku.

KAH KAH KAH

woit
kalau eee zam
pun dah sokong khalid
ini sudah terook
ni macam sokong 
dari tong taik

KAH KAH KAH



8 ulasan:

Awanama berkata...

EEE Zam ni mamak tong taik tak faham.Edward snownden sahabat TT sudah dedah,hari ini ada 4 agen cia yahudi kawan umnongok dah tiba Di KLIA untuk mengintip.Mereka dalam perjalanan ke Singapork untuk rancangan porak-porandakan Malaysia.Mana PUkida,mana Perkasam,mana mamak Madey?Melayu sedang dihina oleh Yahudi Apco.Mat monggol apa sudah jadi.Lu berambus la.Mana lu punya polis.Pak chu cheng ka?Melayu sedang dihina,tunggu apa lagi bertidaklah sebelum komunis macam TT gulingkan mat monggol.Kah..kah..kah...

Putra IJ80 berkata...

Klu marahkan nyamok x yah lh bakar kelambu

Klu pun nak sokong mana mana x yah lah smpi melibat kan Nabi yg maksum yg.sanggup x mau masuk syurga skg semata mata hendak menunggu memanggil manggil umat nya di tiang arash kiamat nanti.

Tolong lah ...ini hal dunia politik yg kotor langsung x der kene mengena dgn Junjugan kita...SDY(air mata)

Awanama berkata...

Mungkin yg kita sngka musuh tu sebenarnya kawan dan yg disangka kawan tu musuh. Mungkin musuh tu lebih rasional dan jujur berbanding kawan yg sewel dan gila

Awanama berkata...

http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jangan-malukan-munafik-sabar-betulkan-mereka-kata-nik-aziz-kepada-khalid


kalau nik aziz yang di hormati pun boleh kluar statement macam ini terhadap kepimpinan pkr anwar ibrahim , maka apa lagi yang waras boleh di harapkan dari PAS ???

amat sedih sekali jika kepimpinan hanya pandai menjaja ISLAM ke sana sini dengan gaya lebih Arab dari Arab tetapi tingkah laku masih tahap umat umat Jahilliyah arab ter dahulu.

boleh kah negara maju dengan gaya Islamic tetap perangai kuno bak Robin Hood ???

pakatan rakyat hanya lah PKR dan DAP untuk masa akan datang kerana yang waras tidak akan terpikir atau terlintas pil pil kuda nya.

Awanama berkata...

LAWAN TETAP LAWAN!!!!
WALAU PUN DIA ANUGERAH TUHAN.

Awanama berkata...

habis tu TT..nazri aziz menteri UMNO sokong Lim guan eng (LGE) isu tukang masak penang adakah LGE barua UMNO? ibrahim ali sokong LGE isu tukang masak penang adakah LGE barua perkasam? KAH KAH KAH

Amuraria berkata...

mamak 'kutu'runan kutti pengkhianat 'erection' pun nak tunjuk pandai nak komen hal parti orang ! podaaah dey badua,ABU !

Awanama berkata...

Saya mengenali TGNA..beliau tidak bercakap kosong. Itulah prinsip PAS akan menegur kalau x betul x kira lawan @ kawan. PAS berpolitik bukan pak anggok.@ Yes..Yes..Yes.