Jumaat, 15 Ogos 2014

KHALID PULAK KENA LIWAT







PERKASA gesa MB sumpah macam 
Saiful Bukhari2:35PM Aug 14
Tuduhan itu harus dijawab kerana seorang pemimpin 
mesti berani kerana benar.

Presiden PERKASA  Ibrahim Ali meminta Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim menjelaskan isu rundingan penyelesaian hutangnya dengan Bank Islam yang bernilai RM70 juta dengan segera.

Ibrahim berkata, Khalid perlu membersihkan namanya segera dan tidak menunggu sehingga Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) menjalankan siasatan.

Ibrahim turut mencadangkan supaya Khalid bersumpah menjunjung al-Quran seperti yang dilakukan oleh bekas pembantu peribadi Anwar Ibrahim, Mohd Saiful Bukhari Azlan (bawah, memegang al-Quran).



KAH KAH KAH
woit
kalau macam ni
tak perlu disiasat
tak perlu bukti
tak perlu saksi

pakai sumpah sumpit
semua beres

semua akan bersunpah
apa ada pasal
70 juta $$$$ sekarang
kiamat lambat lagi

NOTA

persoalan hari ini:
buntut khalid koyak ke?
ada bukti dalam plastik ke?

KAH KAH KAH



-------------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Woit ini cara terbagus
Tak payah polis
Tak payah mahkamah
Tak payah sapa tu OG atau AG
Kah kah kah

Pak Brahim paling bijak
Biar dia saja jadi PM
Akan cukup mantap
Agama yang disalahguna
Dahlah jawatan dan kuasa disalahguna sekarang nie
Kah kah kah

Pak Brahim ini paling best terbaik
Awat selalu dok makan dedak kah
Tapi Pak Brahim makan di hotel 5 star
Kah kah kah

Satu cadangan ini terbaik
Biar polis mahkamah tak payah
Junjung dan sumpah
Selesai segala masalah

Yang depa nie bukan kerja pun
Asyik menyusah orang adalah
Sistem yang ada menyusah orang
Bukan permudah kehidupan manusia
Macam.2 cukai semua dibolot
Bukan demi rakyat
Demi diri dan kroni
Kah kah kah

Wa sokong Pak Brahim sebagai MB
Wa sokong Pak Brahim sebagai PM
Orang yang paling layak
Orang yang paling handsome
Kah kah kah

albert magic berkata...

Yang suka bersumpah ni ialah spesis sesumpah, elok lah tak perlu makamah sivil dan syariah suruh bersumpah cukup, save perbelanjaan kerajaan untuk belanja pengurusan makamah tersebut, hakim sediada di tukar menjadi pegawai sumpah

Awanama berkata...

Knp anwar tak mahu sumpah..sedangkan sumpahnya bolehmeningkatkan 50% kepercayan rakyat pd nya.
Knp x mau sumpah..hisyamudin rais kawan dia lebih tau secara mendalam. Sipul saman 50 juta sbb nak kemut x leh.. ha..ha..ha. pembaca yg cerdik boleh faham..

air gunung berkata...

Wow wow.kita tukar laa nama malaysia jd darul sumpah plak.
Aman damai tau.asal nak wat per jer angkat sumpah.berak pon angkat sumpah.nak menceroit pancut dlm pon sumpah dulu.nak pancut kat luar tepi lurah sumpah dulu.nak cakwaa sumpah.wakaka.kao TT tukar la kerja jd pesuruhjaya sumpah lak.wat firma TT tersumpah.jgn lupa amik aku jd kuli.bley aku dok sblh lakibini ngentot utk amik sumpah.gilo apo melayu oiiiii..