Jumaat, 15 Ogos 2014

RAMAI BERTANYA KEMANA MENGHILANG?









MANA 

MAT MONGOL 

MENGHILANG

tidak kelihatan
hilang salepas ke ukraine
di paris?
di london?
di laut mediterranean

atau
sedang buat deal
dengan mafia russia
untuk bantu besan 
yang ada kes bunuh


KAH KAH KAH





------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Kepada Pembaca,

Ada nampak kah, satu persamaan di antara MB , PM , RajagopalNegeri dan RajagopalNegara ?

Apa persamaan nya. ?

Persamaan nya ialah mereka bolih jadi diktator.

2 orang saja bolih kontrol sebuah negeri, dengan, MB lapor kepada RajagopalNegeri. Kedua - dua ini bersepakat sesama sendiri, maka, MB pun sudah bolih tadbir satu negeri. Sebab tak ada orang yang bolih pecat jawatan MB melainkan RajagopalNegeri.

Bagitu juga dengan sebuah negara. PM lapor kepada RajagopalNegara. Kedua - dua nya ngam, itu dia lah, PM sudah bolih perentah sebuah negara sebab ada sokongan dari RajagopalNegara.

Betul kah ? Betul lah. Tengok hari ini (15 Ogos ), MB Khalid jadi diktator, buat sesuka hati dia sahaja. Dan sama juga hari ini, PM Najib buat sesuka hati, kemana nya dia pergi, rakyat pun tak tahu.

Salah nya adalah sistem politik, yang lahirkan diktator. Salah sistem politik.

Awanama berkata...

najib hilang dibawah kopek rosmah

Awanama berkata...

Si bahalol itu tak akan duduk diam selagi duit rakyat tak pokai....

Dia apa ada kesah.

Awanama berkata...

Isu selangor hangat dimainkan, tunggu apa lagi.. sign ngan deal la projek lain. Masyukkkk.. tetiba jer projek mega jalan senyap2.. aku sokong yg ni.. fuh.. thorbaeklah gerombolan.. dalam hal merembat, mereka mmg cekap berpakat..saling cover mengcover.. xmcm PR, londeh melondeh. Naiklah apa parti pun kat Mesia ni, sumer nak merembat jer kerjanya. Ini fitrah manusia TT. Fitrah mengkayakan diri sendiri bila berkuada. BOHONGLAH ASYIK MENGADAP SEJADAH 24 JAM. 2-3 kerat yg ada pun, x semua org suka 100%.

Awanama berkata...

Duit slangor byk sbb DSAI sibuk nak ambil jwt MB.

jojo berkata...

semalam gua gi penang..dari tg.malim...sampai la kepala batas..punya byk kereta, lori, motor...bas...atas jalan...ada 3 bijik je...kenderaan yg pasang bendera...aduiii sian...berjaya gak tt menghasut...kah kah kah