Sabtu, 9 Ogos 2014

MEK DOGAL PENYOKONG ISRAEL







  • Boycott Israel Campaign - Boycott McDonald\'s

    www.inminds.com/boycott-mcdonalds.php
    Jul 29, 2009 - McDonald's is the largest and best-known global food service .... and others a wide variety of travel options; the Israel Commission of the ...
  • Boycott Israel Campaign 2012 - Innovative Minds

    www.inminds.com/boycott-brands.html
    Jun 4, 2012 - Israels Keter Group is one of the world's leading manufacturers and marketers .... McDonald's Corporation is a major corporate partner of the Jewish .... are targeted wherever possible rather than wide boycotts of whole stores.

  • 'Pelanggan Melayu sudah tidak datang'

    SHAH ALAM - Kempen boikot produk pro Israel yang mengaitkan McDonald's yang bertebaran di media sosial dan aplikasi mesej seperti WhatsApp nampaknya benar-benar memberi kesan kepada rangkaian makanan segera itu.

    Mana tidaknya, tinjauan Sinar Harian Online di beberapa kawasan sekitar Shah Alam hari ini mendapati premis makanan segera itu kelihatan lengang berbeza dengan sebelum kempen boikot dijalankan.

    Seorang pekerja di kaunter sebuah cawangan McDonald’s mengakui bahawa kempen boikot yang dijalankan bermula beberapa hari lalu mendatangkan kesan ke atas premis berkenaan.

    “Sangat-sangat kurang. Tiada pelanggan Melayu yang berkunjung ke cawangan McDonald’s ini manakala, pengunjung berbangsa lain juga kurang,” katanya.

    Pemerhatian di premis tersebut sekitar jam 7 hingga 8 malam tadi juga mendapati suasana amat sunyi dan hambar
    .



    i've nothing to say
    my lord
    i rest my case


    -----------

    3 ulasan:

    Tanpa Nama berkata...

    Felda bekerjasama 50-50 dengan P&G, sebuah syarikat pro Yahudi untuk mengoperasikan FPG Oleochemicals yang berpangkalan di Malaysia.

    Amuraria berkata...

    syabas pada semua pembenci zionis & penyokong nya ! astro bila lagi ! ABU !

    Tanpa Nama berkata...

    Lembab laa sial! Khalid dah kena pecat, manà berita terkini, ternow. Kau tido ke bai?