Isnin, 29 September 2014

CARI KALAU TAK TAHU







Polis akan cari Alvin Tan hingga ke ‘lubang cacing’, kata Khalid

29 Sep — Polis akan terus mencari penulis blog seks Alvin Tan sehingga ke lubang cacing, kata Ketua Polis Negara Khalid Abu Bakar. 
Khalid berkata, tindakan Tan yang semakin biadab memuat naik status dan gambar di laman sosial Facebook miliknya yang dilihat cuba memalukan beberapa pemimpin negara tidak boleh dimaafkan.

 - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/polis-akan-cari-alvin-tan-hingga-ke-lubang-cacing-kata-khalid#sthash.PGMrwxZt.dpuf

KAH KAH KAH

woit
ini contoh ayat semantik
ketua polis kata
akan cari ke lubang cacing
ertinya cari sampai dapat

cari maknanya tak tahu dimana berada
mencari kerana kerana tak tahu
dimana malaon ini berada
tapi satu dunia tahu
malaoan ini berada di amerika
nak cari buat apa

kenyataan cari ini hanya sandiwara
kenyataan cari ini hanya teater
nak jaga imej polis
yang ditibai oleh malaoan ini

yang wajib dilakukan bukan cari
tapi bawa pulang malaon ini
kah kah kah







--------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Polis bila pula nak tangkap mamat Kulom dia yang sedang di buru interpol. Adakah kerja polis hanya gertak sana gertak sendiri macam geng mamak barua umnongok tu? kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Boleh kah pipit terbang ibi dibawa balik..Kalau dia dapat suaka politik,,macam mana..Aatau pulis amerika akan tangkap dan extradit pipit ini kerana hina mat monggol,Mat komedi dan mat rasuah...Ada dalam law book of america kah.jika tibai mat mat kaki lutut lembik yang berkuasa kera menjilat boleh di tangkap dan extradit.
Nama pasukan biru dah jadi tai kerana tindakan ko lepas ko jadi mandor mereka,,,kah kah kah,,Ini baru pipit seekormmtapi dah beribu gagak dan helang dah tibai baju bitu ko tu sampai ada yang ludah bila nampak baju it,kah kah kah