Isnin, 29 September 2014

PIPIT SUDAH TERBANG





Alvin Tan
JOHOR BAHRU - Pemuda Umno Bahagian Pulai bersama beberapa badan bukan kerajaan (NGO) membuat laporan polis terhadap Alvin Tan yang secara terang-terangan mengutuk dan mengaibkan Mohd Najib Tun Abdul Razak, Ahmad Zahid Hamidi dan Ketua Polis Negara, Khalid Abu Bakar di akaun Facebook miliknya.

Exco Pemuda Umno, Sheikh Nafiq Alfirdaous Sheikh Abd Rahman berkata, tindakan blogger yang pernah mencetuskan beberapa isu sensitif dilihat semakin melampau dan biadab.


KAH KAH KAH

woit
ini kenyataan sexist
ini kenyataan macho
kenyataan macam ini
sudah expired
lagi pun tak perlu 
malaon ini tunjuk jantan
tengok klip video
dah nampak kulup yang kenit

burung pipit
sudah terbang

KAH KAH KAH




----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah modal pemimpin dan juak2 UMNO bila orang komplen mereka. Suruh orang yang komplen balik mai Malaysia untuk berunding, last sekali guna aparat2 kerajaan untuk tangkap dan siksa si pengkomplen.

Kalo UMNO-BN dan kerajaan yang hebat dan betul2 anak jantan, sila hadapi komplen dengan macho. Pergi jumpa si pengomplen itu sendiri. Kan kerajaan ni ramai, mamat tu individu jer. Amatlah memalu jika kerajaan dengan segala aparacik, penakut hadapi rakyat sendiri di peringkat antarabangsa.

Atau tahu sudah kalah bilamana guna undang2 antarabangsa, semuanya takkan menyebelahi kerajaan.

Kepala vutoh la semua ni..pergi mampos la dgn juak2 UMNO yg biol.

Tanpa Nama berkata...

GEMPAR!!! COLI BIK MAMA DI SANGKA COLI KUNTILANAK.

http://tengoktvonline.blogspot.com/2014/09/penduduk-kampung-gempar-temui-18-coii.html

Tanpa Nama berkata...

Asalkan ada nama Sheikh atau syed saja ini mesti punya darah eeeeeeeeeeeeeeee....biasalah eeee ni kerja membodek umnongok paling kuat di malaysia mengalahkan keling mic. sudahlah malaysia ni negara haramjadah macam kata mat monggol.ikut suka akulah ...kah...kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Hahaha.. Bila orang tu kutuk, dia suruh keluar Malaysia. Bila orang tu dah keluar, dia panggil balik pulak. Apa punya turrr daa..