Selasa, 23 September 2014

INGAT CARA MEMBACA UTUSAN





]


KOMENTAR

ingat
jangan lupa
cara membac utusan

Perkasa sokong pilihan Sultan

PETALING JAYA: Yang DiPertua Perkasa Selangor, Abu Bakar Yahya menerima apa-apa sahaja keputusan yang diputuskan oleh Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah dalam soal perlantikan Menteri Besar baru bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.
Menurutnya, Perkasa percaya keputusan yang dibuat oleh Sultan Selangor adalah keputusan yang terbaik dan pastinya Sultan telah mengambil kira kepentingan rakyat Selangor dan keseluruhannya.

KAH KAH KAH

i rest my case
i've nothing to add
my lord
kah kah kah

----------

10 ulasan:

Awanama berkata...

Ber kah kah lah kau sampai kojol.

Azmin yg kau kutuk & fitnah setengah mati Alhamdullilah naik juga jadi MB. Bukan sahaja naik jadi MB, Azmin sekarang dah dapat sokongan penuh dari PKR, DAP & juga PAS.

Kau? Jadi pelawak tua berdiri je lah sampai mampos.

Apa Wan Azizah, Anwar, seluruh adun PKR, DAP & PAS semuanya salah? Apa kau sorang je yg nampak kudis azmin yg lain tak nampak?

Apa kau sorang saja yg betol?

Sekarang mana kau nak letak muko kau?

Aku dah cakap tapi kau keras kepala. Kau dah banyak sangat makan taik tian chua & minum air kencing elizabeth wong. Kau dah banyak sangat hirup bau kentut cikgu bard simpson.

Tiga ekor ni memang dah lama dengki dekat azmin tapi kau yg bangang telan bulat2 dgn cakap2 tikam belakang 3 ekor ni.

Kalau kau betol2 bijak tentu kau tak termakan dengan berita2 bohong & maklumat2 palsu yg bersumberkan dari 3 ekor pendengki tu.

Kalau kau betul2 pintar kau sepatutnya tak ikut campur dlm pergolakan dalaman pkr yg kau sendiri tak tau ujung pangkal yg sebenarnya.

Azmin yg kau fitnah tak ingat dunia tu tau juga menguruskan hidup, bekeluarga, berjuangan di landasan politik cara anak jantan, masuk parti politik, bertanding & menang.

Kau? Ceghito ajo yg lobih, abuk pun tarak.

Orang degil selalu rugi. Ber kah kah lah kau sampai mamposss

Kah kah kah kah kah kah

Awanama berkata...

yrs..yes...hidup Azmin. Mampos Anuswar duduk dalam jel..kah..kah

Awanama berkata...

Kah..kah..kah...

Sejak bila pula Perkasa sokong calon pakatan rakyat?kah..kah..kah..

Masih kurang stim kalu Ibrahim Ali belum beri sokongan pada pilihan sultan.maknanya Brahim ali dah derhaka! kah...kah..kah...

Awanama berkata...

kah kah..baru padan muka TT..akhirnya selepas tendang khalid sebagai MB, dapat pulak si perasuh azmin anak ali ni..kah kah..NAK TENGOK BERANI TAK TT SERANG AZMIN ALI NI..KAH KAH

hasilox berkata...

Kira punya kira, hanya pakatan yang untung. Kalau azmin urus dengan baik, masih pakatan yang dipuji. Kalau azmin lingkup, siapa yang akan dituduh? Umno, pas dan sultan.

Kebodohan bersekutu namanya. haha

Awanama berkata...

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah
Padam muku TT
Kah kah kah kah kah kah kah kah
Hidop tok heng! Hidup azmin ali

Awanama berkata...

HU..HU..HU...HU..NANGIS ISAMUDDIN RAIS....HU..HU..HU...U CAN REST TO THE RESTING GROUND RIGHT NOW ISAM....HU,HU...HU...

Awanama berkata...

bukan setakat perkosa je canang sokong azmin, menghabiskan boreh jati pun dah melompat bukak bunga terpacak di pencak kalungkan bunga pada azmin sambil berbisik rapat ke telinga azmin, aku boleh tolong kau, kau tolonglah aku hehehehe...
silap2 anak toyol pun datang pelok azmin diikut rapat noh lidah kontot, tapi tak berapa nak mungkin la itu berlaku.
ini musim bodek bersawang.
ini musim boneka berwayang.
yang dicari dan dikorek tak lain cuma 2: harta dan kuasa

umngok celaka berkata...

Tanpa nama 2:14

Hisham ber kah kah kah lawak berdiri daowk duit..kayu adoooo?

Kah kah kah kat kau ...

Awanama berkata...

Sabor ja lah isham..hari dio dah sampai...klau dio jd mnteri kewangan nnti....bole jugo ko jengok2 projek air d nogori esp kek jolobu