Ahad, 28 September 2014

SARAWAK SUDAH MERDEKA









KENAPA DULU PAKAI PASPOT
saja nak tanya... kalau sabah sarawak ni malaysia.kenapa zaman mak pak kita kena pakai pasport pi sana? la ni memang dah mansuh. dah tu duduk sabah serawak tak leh lebih masa. kata kita ni malaysia...kenapa ada had masa pulak. kena buat pas kerja kalau nak duduk lebih masa. dan bila dah lebih masa nak keluar dicadangkan keluar ikut labuan. apa semua ini??? apa... tolong la... on TAHNIAH SARAWAK!
Publish | Delete | Spam
underBear
on 9/28/14
ZAMAN SEKARANG
Salam...knp manusia zaman skrg lebih suka berpecah belah dan memporakperandakan negara sendiri..apa motif sebenar yang ingin di capai agknya. jangan kerana segelintir individu ini negara akan dipandang serong dan akhirnya musnah.itu ke yang saudara inginkan..apa kemahuan saudara isham sebenarnya??

cuba tunjukkan teladan yang elok sikit pada lapis2 yang baru.kalaulah dari muda dah disemai sifat begini memang malaysia ni tak jadi apa rakyatnya.takkan disbbkan politik kita berpecah??demokrasi sbnrnya mmg alat utk memecahkan ummah. on TAHNIAH SARAWAK!
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/28/14
BANGANG
Negara paling bangang dalam dunia, sarawak! Dah lama merdeka tapi sanggup jadi hamba pada malaya. Apa punya turrr daaaa on TAHNIAH SARAWAK!
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/27/14





-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

faktanya- kalau org semenanjung masuk sarawak kena ada passport dan jika berkerja unt swasta kena ada work permit, ini termaktub dlm cobbold commision ,

Tanpa Nama berkata...

Apa orang sabah dan sarawak dapat? Dapat menteri2 yang kaya raya adalah.
Dulu malaya belasah 95% hasil petroleum dan sekarang belasah 6% gst..sabah dan sarawak terkena 101%