Isnin, 13 Oktober 2014

KESAH MALAM INI




PADA SATU HARI
Pada suatu hari Najib dan Rosmah bersiar siar dengan helikopter di Kuala Lumpur. Najib beritahu Rosmah ' Kalau aku baling RM 100 dua keping, 2 orang akan gembira' Rosmah menjawab ' Kalau saya baling RM 1 sebanyak 200 keping, seramai 200 orang akan gembira'.

 Mendengar perbualan mereka, juruterbang helikopter beritahu ' Kalau saya baling kamu berdua, 30 juta rakyat Malaysia akan gembira'... Apa pendapat anda ? Adakah anda masih gembira Najib Rosmah menjadi Perdana Menteri ? Sebarkan kepada semua rakyat Malaysia untuk mendapat jawapan anda ? Kah Kah Kah on NGO NGOK NGOK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/13/14




 ------------
---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

penyamun 2 ekor najib+rosmah ni bila nak mati? aku doakan agar cepat2 mati!!!
hidup tak tahu diuntung.

tt tolong highlight kata2 aku ni.

di dalam pemerintahan yang korup&zalim, berkata benar adalah revolusioner.

aku berlindung denganMU YA ALLAH daripada sifat malas&lemah,kedekut&pengecut, belenggu hutang, penipuan&kejahatan orang, fitnah dunia, fitnah masihuddajjal, yakjut makjut, KEJAHATAN PEMERINTAH YANG KORUP DAN TAK TAHU MALU.....