Isnin, 13 Oktober 2014

NGO PALING POP





Majlis Syura Ulama arah ahli PAS tidak 

terlibat dengan PasMa 

Badan tertinggi dalam PAS, Majlis Syura Ulama hari ini mengeluarkan arahan kepada semua ahli PAS agar tidak melibatkan diri dalam sebarang aktiviti PasMa, badan bukan kerajaan (NGO) yang pro-Pakatan Rakyat.

Ini adalah kenyataan paling keras dikeluarkan PAS terhadap NGO yang ditubuhkan awal bulan lepas itu, ekoran perbezaan fikiran dalam parti Islam itu sejak krisis perlantikan menteri bsar Selangor.




KAH KAH KAH

woit
adakah
penyokong pasma
akan kena gantung keahlian
atau kena tendang
atau ahli penyokong
pasma akan gerka
bawah tanah



KAH KAH KAH


---------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dengan Pengurusan Tertinggi PAS yang flip-flop.. memang patut la PASMA ditubuhkan. Untuk mengimbangi monopoli PAS terhadap agama Islam.

Orang melayu ni bodoh kerana tak ada pilihan. Meraka perlu dan terpaksa menjadi bodoh macam lalang. Ini UMNO dan PAS dah tahu kelemahan orang Melayu. Malah, lebih senang dibodohkan bilamana pilihan2 yang ada disekat semaksimum mungkin.

Mcm BN juga, bila PR dah diadakan walaupun belum tertubuh, BN sudah jadi goyah dan mula sekali sekala jadi mcm budak baik sebab hilang sokongan. PAS pun begitu juga, dengan adanya PASMA, monopoli terhadap ayat2 al-quran dan jampi serapah sudah boleh dikongsi dengan pertubuhan lain.

air gunung berkata...

Ini ialah gerakan.bkn parti gerakan yg mandul tuh.ini gerakan tahap sederhana utk pencenkan hj hadi.tunggu ombak or tsunami kalu geng perasan mereka shj yg paling PAS dan paling faqeh paling taqwa paling pakar politik dlm n luar still dok berakar bontot kat kerusi jawatan dlm parti..bila dah tersgt sombong memang payah nak ubat.dok tinggi sgt sampai x nmpak bwh.tu pasal perasan org sokong dia sgt.ingat cina india kapir dll sokong pasal nak tegakkan islam ker?aqal ilmu ader.naper x gunakan skill dakwah yg dok blajar sampai lunyai kitab tuh.nak ajak tt ge masjid pon payah n x reti.so fikir2 la naper org fangkah PAS.