Khamis, 16 Oktober 2014

PERTANYAAN UNTUK JAIS






PAKAI KOPIAH
Sapa lantik mereka ni ? Yg menjadi penjaga moral akhlak ni ? Mereka ini betui semua kah ? Saje nak tanya lah ? Cermin diri itu dulu lah ? Asyik nak hantar orang ke syurga konon tapi diri sendiri penuh dengan perbuatan mungkar dan neraka... kah kah kah....syurga neraka ini ayat arab kah ? Bodoh sungguh aku... banyak.bertanya kah kah kah....ciplak lebai ciplak ustaz dah banyak... 

pakai kopiah simpan janggut pakai serban terus angkat kah kah kah...tapi perangai kah kah kah ... nak.perbodohkan melayu tu... melangut orang mendengar hujah 2 kah kah kah... berapi api hujah..berteriak teriak memberi nasihat tapi habuk pun tarak kah kah kah...jangan ajak semua pi syurga saja... nanti neraka jadi kosong... susah tu kah kah kah nanti jib dan ma tinggal dua aje di sana kah kah kah on BERHUDUD HUDUDLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/16/14

TAK NAK SYURGA
saje nak tanya mat mat di jais tu adakah salah tak mau masuk syurga on BUAT LAH KERJA LAIN
albert magic
on 10/16/14
--------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://m.huffpost.com/us/entry/5989168?utm_hp_ref=world