Isnin, 24 November 2014

JANGAN BUAT SILAP




Kebebasan maklumat bukan untuk 

semarak ketegangan kaum dan agama, 

kata Najib -

Najib berkata, ada ketikanya Internet digunakan untuk menyebarkan perkara tidak benar dan separuh benar.
"Oleh demikian, orang ramai mempunyai tanggungjawab memikirkan kandungan yang mereka kongsi.
"Dalam waktu tertentu, orang ramai perlu arif dan faham tidak semua dakwaan di Internet boleh diterima secara bulat-bulat," katanya
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kebebasan-maklumat-bukan-untuk-semarak-ketegangan-kaum-dan-agama-kata-najib#sthash.t6fGKfLR.dpuf

INI BADAK 
BUKAN ROSMAH



KAH KAH KAH
woit
memang betul
ada berita tak benar
ada berita separuh benar

contoh:
rosmah hodoh dan gemok
ini berita benar

contoh:
badak lebin ringan
dari rosmah
ini separuh benar

KAH KAH KAH

-----------

7 ulasan:

Awanama berkata...

Kebebasan maklumat dedah kroni dok rembat selama ini.... ini yang jib tak suka... selama nie sejak merdeka sanak saudara dok rembat sampai lesu... apa utusan beritakan jadi pedoman... zaman internet ini payah sikit nak bodohkan orang... cerita melayu di serang todak... melayu jadi kuli ... melayu masih mundur... kesemuanya dedahkan betapa kumpulan gerombolan dok aniaya orang melayu selama ini....kah kah kah... nak salahkan cina... nak salahkan pendatang... diri tu buat apa selama ini ? Saja tanya.... jangan marah.... hidup melayu....hakikatnya hanya elit melayu ada hubungan politik saja hidup mewah atas titik peluh orang...betapa hinanya memberi sedekah atas nama subsidi... atas nama bantuan... atas nama tongkat.... sapa dok tanggung sapa ? Tak malu menadah tangan meminta sedekah atas nama rasuah..... pahlawan melayu dengan keris tok janggut hanya sandiwara yang dipercayai oleh golongan bahlol
... melayu yang tipu melayu selama ini... pementasan drama telah siap untuk pahlawan melayu agung bersandiwara di pwtc.... mencari jalan untuk terus membodohkan bani melayu....atas nama negara atas nama kaum atas nama agama.... semua sapu kiri kanan.... hidup melayu lagi ???? Kah kah kah....

Awanama berkata...

Kesian. Aku bukan kesiankan Rosmah, aku kesiankan orang yang menghinanya. Agaknya diPadang Mashyar macam mana agaknya mereka2 yang menghina dan memfitnah Rosmah menjerit, melolong memanggil Rosmah untuk minta maaf.

Jauhkanlah keluarga ku diri gulungan yang gembira didunia tapi terhina diakhirat nanti. Amin

Awanama berkata...

kesian Badak tak biuat dosa di hina pulak.

jijik lah tengok badak panjat tiang...

Awanama berkata...

Astarafirullah halazim. Benar, aku takut siksaan Allah. Cukup2ah.

Awanama berkata...

Kahkahkahkah....mau bengkok besi tu...

Awanama berkata...

Org Umno bn dan sewaktu dgnya...betul2 pukimak sial chibai lancau haramjadah babi ...ini lah ayat yg paling sesuai untuk umno dan pengikutnya......serta pemimpinnya

Awanama berkata...

Kahkahkah....hinanya dilabel mcm tu....tp mmg betol pn........kahkahkahkahkahkah