Khamis, 20 November 2014

NOTHING TO SAY





KOMENTAR

adakah kerja baik pulih ini
dilakukan oleh pihak tentera laut?
atau
adalah kerja ini dilakukan
oleh kontrektor melayu bumiputerta islam?

saje nak bertanya













KD Perantau tenggelam ketika diselenggara akibat kebocoran
KD Perantau iaitu kapal hidrografi Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) yang sedang diselenggara dilapor tenggelam akibat kebocoran di Limbungan Boustead Naval Shipyard (BNS) Lumut, Perak malam tadi.
Menurut TLDM, tiada kecederaan atau kemalangan jiwa berlaku dalam kejadian kira-kira 11.17 malam itu dan usaha untuk menyelamatkan kapal itu sedang giat dilaksanakan oleh Limbungan Boustead Naval Shipyard Sdn Bhd (BNSSB) dengan dibantu TLDM.
"Hampir kesemua peralatan mudah alih seperti motor, pam dan peralatan pengukuran  dikeluarkan dari kapal tersebut sebelum kejadian berlaku berdasarkan prosedur biasa apabila kapal menjalani pembaikan," demikian menurut kenyataan TLDM hari ini.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/kd-perantau-tenggelam-ketika-diselenggara-akibat-kebocoran#sthash.GQVdGOsf.dpuf

KAH KAH KAH

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
i have nothing to say
i rest my case my lord
but we also have
submarine that
cannot sub.. ooppss..
that cannot swim

KAH KAH KAH



---------

4 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

peLir betuL Lar umnQ ni....kanciang betuL lar umnQ ni kaLempoung Lar umnQ ni....butuh uwang gak mahu kerja betul2..puiiiiii..!!!!

Tanpa Nama berkata...

Saja je nak tanya...

Mana pergi janji pak tt...

"jangan bimbang, yang pasti bukan azmin"...

kot-kot la pak tt dah lupa!

underBear berkata...

Tanpa nama 110ptg.
TT janji apa?
Janji nak tutup blog ni kalau mat sabu kalah kat pendang aritu kan?

Tanpa Nama berkata...

bahalol dalam gomen makan gaji buta... apa pun tak menjadi.

dah bahalol , lepas tu salah kan Cina DAP.