Khamis, 20 November 2014

TUKAR TIUB SUPER GILA




SUPER GILA
Tukar tiub bukan gila....tapi super gila...dia gila untuk merubah sistem mentaliti manusia terutama melayu agar menjadi simple..cerdik...tegas...flexible dan berani berkata tidak pada buli dan penindasan halus......apakan daya...kebanyakan umnoporiean talak mau ubah..selaku presiden pertubuhan manusia gila malaysia (PEGILASIA).


saya nobatkan dan istyiar mahatir..noh udang..abe ing..najib..hassanlik..maslan..zaidkomidi....GILA....sekian...mhahahhahahahahaha.....sorry tukar tiub...cuba lagi lain kali.....hahhaha on APA ITU ISIS


in response to The difference between CRAZY and STUPID One truck driver was doing his usual delivery to a Mental Hospital. He discovered a flat tyre when he was about to go home. He jacked up the truck and took the flat tyre down. When he was about to fix the spare tyre, he accidentally dropped                               all the bolts into the drain. As he can't fish the bolts out, he started to panic.One patient happened                      to walk past and asked the driver what happened. The driver thought to himself, since there's nothing much he can do;                           he told the patient the whole incident. The patient laughed at him & said "can't even fix such a simple problem... No wonder you are destined to be a truck driver..." "Here's what you can do, take one bolt each from the other 3 tyres and                      fix it onto this tyre.  Then drive to the nearest workshop and replace the Missing ones, easy as that" The driver was very impressed and asked:"You're so , by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
DD KAYBEE
on 11/7/14

-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...woit...tidak ada apa yg ingin aku tanya...hanya sesuatu yg ingin aku sampaikan...kah kah kah...pagi yg suram ini tetiba aku hilang idea tanpa dikesan..kah kah kah...woit....kita sama kita serupa...jika kau sakit aku juga pernah sakit...jika kau mati aku juga pernah mati...jika kau masih kuat aku juga pernah kuat...kah kah kah...woit...jika ada umur yg panjang...ada sesuatu ingin aku surahkan...ada sesuatu ingin aku tulis...biarlah masa berlalu kerana apa yg ingin aku surahkan pasti berlaku disini...inilah sebuah janji..janji yg pernah mati...kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Orang yang tak cukup gila tak leh layan blog TT ni... bahaye nanti orang normal yang rase2 nak jadi gile kan jdi lebih gile dpd org2 pelayan tegar blog TT.. kha kha kha kha.....

Tanpa Nama berkata...

Gila darjat, gila namazing, gila
kuasa, gila hartaaaaa... Semua gila... Awie Wings