Isnin, 1 Disember 2014

AKTA BAGINDA QUEEN 1948




Hishamudin Rais hantar notis kepada Najib minta henti kaitkan dirinya dengan Akta Hasutan


KUALA LUMPUR: Aktivis Hishamuddin Rais melalui peguamnya telah menghantar surat kepada Presiden UMNO, Najib Razak meminta supaya tidak lagi menyiarkan klip video yang mengaitkan dirinya di Perhimpunan Agung UMNO.

"Saya menghubungi peguam saya. Hasil daripada perbincangan dengan peguam, kami bersependapat untuk menghantar surat tuntutan kepada Najib.

"Surat peguam saya ini bertujuan memberi amaran kepada Najib agar memberhentikan penyebaran klip video yang bersangkutan dengan diri saya yang ditayangkan di Perhimpunan Agung Umno yang sedang berlangsung di PWTC sekarang ini," katanya dalam satu kenyataan hari ini.




-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lu siapa nsk beri kata dua. Janggut pun tak terurus.

Tanpa Nama berkata...

Dia dah rasa org penting dlm messia ni.

Tanpa Nama berkata...

salute lu tt... Maknanya lu ni perlu dihumban dalam tirai besi... Kalau lu tak sanggup duduk tirai besi, lebih baik awal2 lu angkat kaki pindah soviet sebab lu komunis... kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Akta Hasutan 1948 bukan diusul orang Melayu atau Ahli Parlimen Malaysia...Ini PAU 2014 sudah derhaka sama Raja2 Melayu...1948 Raja Berperlembagaan belum wujud...ini semua ketaat-setiaan kepada Undang2 British...Melayu Amno sudah tunduk dan sembah Permaisuri Britain...mereka hina Raja2 Melayu dan derhaka sama negara dan bangsa...ini sama kes serang Parlimen...fuiyoo!! Keeper Blogger Amno? Perkasa? ISMA? Awak kat mana? Awak kat mana?