Rabu, 24 Disember 2014

MENJUAL HUDUD






KOMENTAR
untuk parti ketuanan melayu
setiap kali hilang pengaruh
maka api perkauman akan disebar
cina adan dikutuk

untuk parti yang mengakui islam
setiap kali ada masaalah dalaman
ada masalah dengan istana
ada masalah  berebut kuasa
makan hudud akan dijual

lagi kurang sokongan rakyat
lagi kuat hudud dijual







Kelantan tidak bincang dengan jawatankuasa PAS pusat tentang enakmen hudud

Kerajaan PAS negeri Kelantan tidak pernah merujuk atau membincangkan mengenai enakmen pelaksanaan hudud dengan Jawatankuasa Pusat parti tersebut.
Ahli Jawatankuasa PAS Pusat Khalid Samad mengesahkan perkara tersebut tidak dibincangkan atau dibangkitkan dalam mesyuarat terakhir 15 Disember baru-baru ini.
"Isu itu tidak pernah dibincangkan dalam mesyuarat terakhir.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-kelantan-tidak-pernah-bincang-dengan-jawatankuasa-pusat-tentang-enakmen#sthash.nysJYSwh.dpuf



-----------

3 ulasan:

Awanama berkata...

Amar: Hudud more important than winning Putrajaya
8:33AM Dec 24, 2014
INTERVIEW PAS bigwig on hudud does not care if party gets kicked out of Pakatan

Ini satu lagi jin yang sudah kowtim dalam botol kah kah kah
lebai lebai ni bukan nak hudud hadad
cuma wujud kan pecahan
wujud retak retakan
untuk.bangkit untuk.ungkit saje
ada bayaran masyuk
ada lah tu kah kah kah
ini adun pun.bole tukar parti
ini baru isu gempar gempur
jadi pas dan dap.gaduh pasal hudud
nuar masyuk kajang selamat
pakatan roboh
gerombolan menang besar
senang saje strategi lah kah kah
apa punya turrr...
beli jual pekerjaan berkurun kurun
Apa punya turrr.... silap.silap
kah kah.kah
selamat tahun baru.dan hari natal deenaion kah kah kah

Awanama berkata...

Kuah...kuah...kuah
syaitan2 dah mula gentar dgn hukum hudud...nescaya terbakarlah suku sakat syaitan apabila hudud dilaksanakan....terkencing terberaklah iblis dan suku sakatnya samada bangsa jin @ manusia....maka berputar2 hujjah mengata itu dan ini agar hudud tak terlaksana....itulah tanda2 syaitan dlm diri manusia yg sekian lama dh diberitahu oleh nabi kita. Maka ramailah syaitan2 manusia ni murtad sia-sia walau nama islam masih tertera. Sila siar kata2 saya jgn pengecut mcm bangsa rimba.

Awanama berkata...

PAS ini ter nyata orang orang Bahalol yea.